Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hra pro Android OS
Salvet, Lukáš ; Bambušek, David (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou 2D hry pro zařízení s operačním systémem Android. Popisuje možnost tvorby her v tomto prostředí. Hlavně pak využití knihovny OpenGL ES 2.0, kterou jsem pro implementaci použil. Dále je v práci popsáno renderování textu, použití Google play games services pro achievementy a leaderboard, testování hry, atd. Beta verze hry byla vydána na Google Play.
2D plošinová hra v Unity
Fulla, Roman ; Vlnas, Michal (oponent) ; Karas, Matej (vedoucí práce)
The objective of this Bachelor's thesis is to analyse in detail the history and the current state of development of 2D platformer games. To achieve this goal, various successful titles and currently in use game engines are examined. The acquired knowledge is applied in design and subsequent implementation of a short video game demo, presenting various aspects of game development. Unique mechanics serve the purpose of an innovative element. The resulting demo is presented in the form of a short video. Thus, this thesis provides a new perspective on the development of platformer games.
Hra pro Android OS
Salvet, Lukáš ; Bambušek, David (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou 2D hry pro zařízení s operačním systémem Android. Popisuje možnost tvorby her v tomto prostředí. Hlavně pak využití knihovny OpenGL ES 2.0, kterou jsem pro implementaci použil. Dále je v práci popsáno renderování textu, použití Google play games services pro achievementy a leaderboard, testování hry, atd. Beta verze hry byla vydána na Google Play.
Herní engine pro 2D hry
Štanglica, Jakub ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Zachariáš, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou 2D herního enginu pro Windows Phone 7. V první části práce je představen framework Microsoft XNA, který byl při tvorbě enginu použit, dále pak platforma Windows Phone 7 a specifika vývoje s tímto spojená. Také je obecně vysvětlen pojem herní engine. V dalších částech práce je podrobněji popsán návrh a implementace samotného enginu a jeho částí, a na závěr také vývoj demonstrační aplikace, dokazující použitelnost enginu, kterou je jednoduchá 2D hra, přičemž je kladen důraz právě na to, jak aplikace využívá možností tohoto enginu.
Platforma Unity 5 – její vlastnosti a použití při vývoji 2D počítačové hry
Maťha, Luboš ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Vondráček, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje nástrojům pro podporu vývoje počítačových her. Je rozdělena na dvě části. První popisuje současnou situaci na trhu s herními vývojovými prostředími (game engines), konkrétně obsahuje analýzu a popis situace na tomto trhu. Druhá část je věnována jednomu konkrétnímu vývojovému prostředí a to Unity. V této části je popsáno toto vývojové prostředí, jeho GUI a základní komponenty a funkcionality. Následně jsou tyto a další funkcionality demonstrovány na vývoji jednoduché 2D plošinové hry. Výstupem této bakalářské práce je objektivní náhled na situaci na trhu s herními vývojovými prostředími, popis prostředí Unity a popis vývoje 2D počítačové hry v tomto prostředí včetně hry samotné.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.