| |
| |
| |
| |
| |
|
Firemní politika - značka Shell
Skopcová, Radka ; Drozen, František (advisor) ; Zatočil, Jiří (referee)
Cílem bakalářské práce je seznámit se značkovou politikou společnosti Shell, a zejména s tím, jak se tato firma stará o svou vizuální identitu. První část práce psaná v obecné rovině pojednává o marketingu. Jsou zde zmíněna vývojová stádia marketingu, definice značky a její zařazení v rámci marketingu. Dále je zde v obecné rovině popsána vizuální identita. 2. část práce je orientována prakticky a týká se společnosti Shell. Je zde popsána stoletá historie Shellu a historie loga Shell. Dále je zde zmíněno řízení a cíle značkové politiky Shellu. Důraz je kladen na vizuální identitu Shellu, kterou tvoří logo mušle (hřebenatky) s typickými barvami červené a žluté.
|
|
Budování značky
Skopalová, Lenka ; Drozen, František (advisor) ; Zatočil, Jiří (referee)
V této práci je pojednáno o problematice obchodních značek a o jejich významu, dále je rozpracován positioning značky a prvky značky, které lze použít k jejímu odlišení v konkurenčním prostředí. V podkapitole marketingová komunikace jsou popsány prostředky, které obchodí firmy využívají k budování a udržováni vztahů se spotřebiteli a k prezentaci svých značek. V teoretické části dále následují strategie pro budování obchodní značky a také jsou zmíněny způsoby pro řízení značky v průběhu času a metody a význam oceňování obchodní značky. V praktické části je představena společnost T-Mobile Czech Republic a.s., její strategie značky a nástroje její marketingové komunikace.
|
|
Out-of-court Settlement of Consumer Disputes
Zhuravlova, Milena ; Drozen, František (advisor) ; Zatočil, Jiří (referee)
Bakalářská práce je zaměřená na ochranu spotřebitele a jeho novou instituci ? mimosoudní řešení spotřebitelských sporů. Tento institut umožňuje podnikatelům a spotřebitelům se dohodnout na smírném řešení problému v krátkých časových termínech a za nízké náklady řízení. První část této práce se zaměřuje na teoretické předpoklady ochrany práv spotřebitele, na právní úpravu této sféry a na základní pojmy, které jsou s touto oblastí spojeny. Důležitým aspektem je problematika institucí ochrany spotřebitele.Praktická část popisuje postupy při mimosoudním řešení spotřebitelských sporů. Dále jsou uvedené některé příklady, které se staly v minulém roce a které vyžadují nějaké řešení.
|
| |
| |