|
Divadlo jako pedagogický koncept
Tóthová Fišerová, Irma ; Vyskočil, Ivan (vedoucí práce) ; Slavíková, Eva (oponent)
V této mojí diplomové práci se snažím o rozkrytí jednotlivých etap mého studia na Divadelní fakultě AMU. Nejde mi o porovnávání či upřednostňování jednotlivých (divadelních, pedagogických aj.) postupů, přístupů, metod, ale zejména o jakousi otevřenou cestu možností.
Toto studium, mi umožnilo poznat nejen práci, ve které je člověk veden, ale i tu, ve které já jsem ten, který vede, učí, motivuje. Umožnilo mi práci ve skupině i se skupinou a především práci na sobě samé. Dalo mi možnost uvědomit si sebe samu v konkrétním čase, prostoru, situaci. Prozkoumávat nové možnosti, výzvy, směry a klást si nové otázky. Hledat potencionalitu vlastního autorského přístupu.
|
|
Moje lokální divadlo - nálevny, bary, hostince, restaurace a podobné jako možné scény dramatických, slovesných a hudebních aktivit
Kasper, Zdeněk ; Vyskočil, Ivan (vedoucí práce) ; Slavíková, Eva (oponent)
Touto prací se snažím poukázat i na ne zcela obvylklé řešení při vytváření náhradních prostor, než jen klasických, a možnost v těchto alternativních prostorách tvořit to příjemně nenásilné, blahodárné sdružování za účelem souznění.
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
Proměna herce
Folvarčný, Jakub ; Vyskočil, Ivan (vedoucí práce) ; Tománek, Karel, Frant. (oponent)
Herecká proměna je v mé práci nazírána v širších souvislostech existence konkrétního lidského jedince. Sonduji vlastní nitro s použitím prostředků, jež se úzce vztahují k divadelnímu představení Ušima podzimu a jeho přípravě. Mé postupy jsou namnoze praktického charakteru, jejich hodnocení teoretické, využití výsledků a závěrů opět spadá do roviny praxe. Ať již divadelní nebo životní. Součástí práce je bezprostřední kritická studie, jež se namanula velmi samozřejmě a byla tudíž do konceptu zahrnuta
.
|