National Repository of Grey Literature 6 records found  Search took 0.01 seconds. 
Corporate Competitive Strategy
Vyskočilová, Monika ; Stružková, Martina (referee) ; Bartes, František (advisor)
The diploma thesis is focused on creating a competitive strategy that is active in sales of jewelry and watches. The thesis analyzes the current situation of the company, examines the environmental factors acting on the company or individual processes within the enterprise. Through the goals and results of competitive advantage is leading the work to design a competitive strategy and its implementation over time.
The enterpreunership analysis and the suggestion of long-term firms prosperit
Stružková, Martina ; Krátký, Petr (referee) ; Meluzín, Václav (advisor)
This Master's thesis analyses business results of the entrepreneurial subject. The Master's thesis includes the fundamental analysis and the strategical analysis. On the basis of these analyses I propose the suggestions leading to the stability and perspective entrepreneurial activities.
Proposal of Marketing Strategy for Wholesale Activities of a Company
Šrámková, Eva ; Stružková, Martina (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
Předmětem diplomové práce je průzkum vztahů společnosti IN CAR centrum s.r.o. s jejími velkoobchodními odběrateli. Na základě shromážděných teoretických východisek a analýzy současného stavu společnosti je navržena strategie vedoucí ke zlepšení úrovně poskytovaných služeb a zkvalitnění spolupráce s partnery. Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro velkoobchodní činnost, která povede ke zlepšení současné situace a celkovému ozdravení společnosti.
Corporate Competitive Strategy
Vyskočilová, Monika ; Stružková, Martina (referee) ; Bartes, František (advisor)
The diploma thesis is focused on creating a competitive strategy that is active in sales of jewelry and watches. The thesis analyzes the current situation of the company, examines the environmental factors acting on the company or individual processes within the enterprise. Through the goals and results of competitive advantage is leading the work to design a competitive strategy and its implementation over time.
Proposal of Marketing Strategy for Wholesale Activities of a Company
Šrámková, Eva ; Stružková, Martina (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
Předmětem diplomové práce je průzkum vztahů společnosti IN CAR centrum s.r.o. s jejími velkoobchodními odběrateli. Na základě shromážděných teoretických východisek a analýzy současného stavu společnosti je navržena strategie vedoucí ke zlepšení úrovně poskytovaných služeb a zkvalitnění spolupráce s partnery. Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro velkoobchodní činnost, která povede ke zlepšení současné situace a celkovému ozdravení společnosti.
The enterpreunership analysis and the suggestion of long-term firms prosperit
Stružková, Martina ; Krátký, Petr (referee) ; Meluzín, Václav (advisor)
This Master's thesis analyses business results of the entrepreneurial subject. The Master's thesis includes the fundamental analysis and the strategical analysis. On the basis of these analyses I propose the suggestions leading to the stability and perspective entrepreneurial activities.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.