Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  začátekpředchozí35 - 44  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Realizace reality show Vyvolení
Koza, Petr ; Kopecký, Čestmír (vedoucí práce) ; Oukropec, Petr (oponent)
Bakalářská práce je sestavená z praktických výpovědí jednotlivých štábových profesí televizní reality show Vyvolení. Pro konkrétní představu o tom, jaké administrativní úkoly musí produkční plnit během celé realizace pořadu, je práce doplněna skutečně používanými materiály (např. denní dispozice, rozpis směn, plán vily, technický scénář atd. viz seznam příloh).
Videoklipová kultura posledních let v České republice
Heger, Matouš ; Oukropec, Petr (vedoucí práce) ; Kopecký, Čestmír (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje vývoj videoklipové kultury v České republice se zaměřením na období od roku 1989 až po současnost /2006/. Tomuto odvětví, které spojuje obraz a hudbu, byla v zahraničí publikována řada pramenů. Českému prostředí se však materiál věnovaný tomuto fenoménu, dosud vyhýbal.
Development z pohledu českého producenta celovečerních filmů
Vlach, Jiří ; Oukropec, Petr (vedoucí práce) ; Finková, Veronika (oponent)
Teoretická práce zaměřená na development filmu
Famufest
Karvánek, Lukáš ; Svoboda, Otakar (vedoucí práce) ; Oukropec, Petr (oponent)
Téma mé teoretické bakalářské práce je festival FAMU. Zaměřil jsem se především na historii. koncepční, komunikační a pracovní rysy této specifické akce, vzdělávací aspekt a výhledy do budoucna. K hlavní popisně-úvahové části jsem přistupoval z vlastní zkušenosti při pořádání festivalu v roce 2005. Historický přehled ročníků a vítězů jsem sestavoval z dobových materiálů, Filmových ročenek a souborných teoretických materiálů NFA.
Státní podpory kinematografie v zemích EU - Španělsko versus ČR
Adamová, Barbora ; Uldrichová, Helena (vedoucí práce) ; Oukropec, Petr (oponent)
Tato diplomová práce mapuje vývoj španělské kinematografie od jejího zrodu až po současnost, a to jak po stránce umělecké, tak i s ohledem na vliv a přínos státu. Popisuje legislativní kroky a systém státních podpor filmového sektoru. Vytváří ucelený přehled o institucích, asociacích a organizacích, které jsou součástí tohoto systému. Celá diplomová práce je postavená na srovnávací bázi s vývojem a stavem české kinematografie. Jejím výsledkem je získání ucelené představy o rozdílných stavech, ve kterých se po stoletém vývoji obě kinematografie nacházejí, o výhodách a nevýhodách zavedených systémů a nastínění blízké budoucnosti.
Development z pohledu českého producenta celovečerních filmů
Vlach, Jiří ; Oukropec, Petr (vedoucí práce) ; Borovan, Pavel (oponent)
Magisterská práce se zaměřuje na vývoj (development) hraného filmu v prostředí nezávislých producentů. Práce definuje development v českém i evropském prostředí a zaměřením kapitol se snaží o reflexi vlivů, které na něj působí. Jednotlivé kapitoly prezentují různé části vývoje filmu ? od literární přípravy přes právní otázky, marketing vznikajícího projektu až po financování. V práci se zabývám i historickým vývojem developmentu na našem území se zaměřením na nedávnou historii (studiový systém). Kromě těchto kapitol se stručně věnuji i rozdílům mezi studiovým systémem s jeho způsoby vývoje a vývojem v prostředí nezávislých producentů. Práce rovněž obsahuje podkapitolu, která se věnuje developmentu televizních seriálů, jakožto příbuzného typu vývoje.
Dopady digitalizace na český televizní trh
Mareček, Ludvík ; Oukropec, Petr (vedoucí práce) ; Kopecký, Čestmír (oponent)
Práce zpracovává předpokládané dopady procesu přechodu z pozemního analogového vysílání na pozemní digitální vysílání, s ohledem na možné vývoje a dopady na televizní trh.
Video na českém internetu
Horák, Petr ; Oukropec, Petr (vedoucí práce) ; Šuster, Jan (oponent)
Bakalářská práce ?Video na českém internetu? rozebírá možnosti a současný stav distribuce videí na českém internetu. Popisuje a vysvětluje základní technologie, jejichž prostřednictvím se video k divákům šíří. Zabývá se zpřístupněním videa na internetu z pohledu českého práva. Představuje české internetové projekty působící ve sféře internetového videa. Podrobněji rozebírá součastné i zaniklé online půjčovny filmů (StarZone, Kinománia, TopFun, Videopůjčovna ČT a Doc Air), videoportály nabízející divákům zábavný i zpravodajský obsah (Stream, N-JOY, Boom TV, atd.) a projekty stávajících ale i nově vznikajících digitálních televizních stanic zaměřené na online video: zpravodajské tn.cz televize Nova, internetové vysílání České televize, videoportál ukazse.tv digitální Barrandov TV a další.
Nezávislý producent v ČR
Konečný, Lubomír ; Kopecký, Čestmír (vedoucí práce) ; Oukropec, Petr (oponent)
Práce se znaží definovat pojem nezávislého producenta v ČR.
Současná výroba autorských dokumentárních filmů
Císařová, Markéta ; Oukropec, Petr (vedoucí práce) ; Vála, Luboš (oponent)
Práce se zabývá současnou výrovou autorského dokumentárního filmu u nás. Popisuje jednotlivé fáze výroby a to: development/rozvoj projektu, realizace, postprodukce. Dále mapuje možnosti distribuce tzn. kinodistribuce, televize, dvd, on-line prezentace. Rozebírá zdroje financování a ty dělí na tuzemské zdroje a evropské zdroje. V dnešní době je stále největší finanční podporou české kinematografie televize a fondy. Popisuje parametry a kategorie výroby dokumentů v České televizi z pohledu televizního dramaturga, představuje Státní fond pro podporu a rozvoj české kinematografie a jeho výhody a nevýhody. Dále se na okraj zmiňuje o ostatních zdrojích financování u nás, což je především spolupráce s Filmovou a televizní akademii v Praze (Famu) a se soukromými subjekty. Další kapitola obsahuje přehled evropských zdrojů, popis koprodukce se zahraničními televizemi, předprodej práv, prodej filmu . Evropské fondy nám též každoročně poskytují nemalé prostředky na výrobu a rozvoj projektů a proto i jim se v práci věnuji. Vzhledem k tomu, že systém evropského financování a vůbec principy nezávislé produkce jsou poměrně složité, po celý rok probíhají v mnoha státech různé workshopy,semináře pro producenty a režiséry. Na závěr uvádím dvě případové studie,které by měly prezentovat dva přístupy k financování dokumentárního filmu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   začátekpředchozí35 - 44  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.