Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Proces přechodu společnosti z IFRS na české účetní předpisy
Mráz, Matěj ; Vašek, Libor (vedoucí práce) ; Procházka, David (oponent)
Diplomová práce se věnuje procesu přechodu z Mezinárodních účetních standardů na české účetní předpisy. Tato problematika je v současné době nedostatečně řešena a představuje pro podniky, které by přechod řešily, značná úskalí. Práce poukazuje na základní rozdíly v pojetí obou úprav. Ty jsou obecně popsány v první teoretické části. V druhé části, praktické, je poté provedena analýza vybraných položek účetních výkazů a následně v rámci komplexního příkladu ilustrace těchto rozdílů a znázornění jejich převodu na smyšlené společnosti.
Judikatura Nejvyššího správního soudu v oblasti DPH
Mráz, Matěj ; Zídková, Hana (vedoucí práce) ; Pavel, Jan (oponent)
Bakalářská práce pojednává o judikatuře Nejvyššího správního soudu v oblasti daně z přidané hodnoty. Zabývá se analýzou roku 2011 a 3 vybraných judikátů tohoto roku. Obsahuje i vývoj judikatury v oblasti DPH od roku 2003. Na začátku práce je popis nejdůležitější národní a evropské legislativy společně se základními konstrukčními prvky této daně.
Čtyřlístek
Mráz, Matěj ; Klimt, Aurel (vedoucí práce) ; Miklínová, Galina (oponent)
abstrakt ve své bakalářské práci analyzuji různé fáze výroby celovečerního 3D filmu? Čtyřlístek. Smyslem je, aby se mohli autoři animovaných filmů inspirovat a poučit. Je podle mne důležité předávat zkušenosti z výroby, protože v našich podmínkách byl zatím natočen jenom jeden 3D celovečerní film. Kdyby autoři měli více zkušeností, mohlo by se objevit více kvalitních projektů. Podmínky unás jsou jiné než v zemích, kde vznikají animované celovečerní filmy zcela běžně. Ne vždy se tak dají zahraniční zkušenosti využít. Komiks Čtyřlístek je pro mnoho generací fenoménem a pro film byl také hlavní inspirací. Výtvarné podobě filmu je věnována kapitola, v níž jsem popsal, jak se proměnila podoba Čtyřlístku na plátně. Snažil jsem se přiblížit i vybavení studia. Myslím si, že tato kapitola může pomoci všem, kteří přemýšlejí o zařízení vlastního studia. Navíc jsem většinou toto téma v publikacích postrádal. Zaměřil jsem se i na systém souborů. Způsob ukládání dat nám při výrobě způsobil nemalé potíže. Dále se v práci věnuji obvyklejším fázím výroby, kterými jsou scénář, storyboard, modelování, animační testy a layout. Animací se ve své práci nezabývám, protože toto téma by potřebovalo rozsáhlejší zpracování.

Viz též: podobná jména autorů
1 MRÁZ, Marek
4 Mráz, Martin
2 Mráz, Michal
7 Mráz, Milan
2 Mráz, Miloš
4 Mráz, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.