Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 254 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Modul pro sledování politiky sítě v datech o tocích
Piecek, Adam ; Kučera, Jan (oponent) ; Wrona, Jan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout jazyk, jehož prostřednictvím bude možné monitorovat proud síťových toků za účelem detekce porušení síťové politiky v lokální síti. Byla provedena analýza jazyků užívaných v systémech pro řízení proudu dat a dále byl proveden rozbor zadaných úloh od potenciálního správce sítě. Výstupem zmíněné analýzy je návrh jazyka, jenž znázorňuje zřetězené zpracování skládající se z filtrování a agregace. Tyto operace lze přehledně definovat a spravovat v rámci bezpečnostního pravidla. Výsledkem této práce je také modul Policer integrovaný v systému NEMEA, který dokáže aplikovat hlavní příkazy navrženého jazyka. Modul splňuje požadavky zmiňovaných zadaných úloh a může být použit pro další vývoj v oblasti kontrolování síťových politik.
Framework pro testování grafického uživatelského rozhraní
Báča, Erik ; Kučera, Jan (oponent) ; Kocnová, Jitka (vedoucí práce)
Tato práce popisuje vývoj frameworku určeného k testování grafického uživatelského rozhraní pomocí algoritmů z oblasti Soft Computingu. Vývoj je rozdělen do čtyř fází. První fáze se týká seznámení s již existujícími frameworky pro testování GUI a jejich rozboru. V druhé fázi proběhne výběr vhodných nástrojů pro vývoj, vhodných algoritmů a návrh implementace. Třetí fáze se následně zabývá samotnou implementací frameworku a v poslední fázi proběhne otestování systému, zhodnocení dosažených výsledků a návrh možných rozšíření.
Rozšíření aplikace DPDK DNS Probe
Doležal, Pavel ; Kučera, Jan (oponent) ; Vrána, Roman (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je rozšíření aplikace DPDK DNS sonda pro monitorování DNS provozu ve vysokorychlostních sítích. V práci je popsán framework DPDK, který slouží k rychlému zpracování paketů. Je popsána architektura systému DNS a fungování jeho jednotlivých komponent. Dále jsou popsány základní principy transportního protokolu TCP. Představen je návrh a implementace efektivního parsování paketů DNS pro optimalizaci aplikace DPDK DNS sonda. Dále je představen návrh a implementace extrakce DNS zpráv posílaných přes protokol TCP pro export statistik provozu. Výkon aplikace byl otestován pomocí generátoru síťového provozu Spirent.
Likvidace obchodních společností a právní postavení likvidátora
Kučera, Jan ; Nožička, Lukáš (oponent) ; Musilová, Helena (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou zrušení obchodních společností všech typů se soustředěním na likvidaci. Práce si klade za cíl rozebrat možnosti zániku obchodních společností s likvidací, věnovat pozornost možným úskalím. Analytická část rozebírá průběh likvidace konkrétní společnosti z pohledu likvidátora. Cílem práce je bezproblémové provedení likvidace s co největším přínosem pro společníky.
Vzdálená konfigurace P4 zařízení
Neruda, Jakub ; Kučera, Jan (oponent) ; Wrona, Jan (vedoucí práce)
Administrace rozsáhlých sítí z centrálního uzlu nezávisle na API poskytovaných výrobci síťových prvků je dnes stále ještě nevyřešený problém. K její praktické realizaci velice přispěl koncept SDN, který byl implementován mimo jiné protokolem OpenFlow. V současné době se rozšiřuje jazyk P4, umožňující přesně popsat proces zpracování paketů v síťovém prvku a disponující unifikovaným konfiguračním řešením známým jako P4 Runtime. Sdružení CESNET je jednou ze skupin, které v rámci svého výzkumu začínají podporovat P4, a to v rámci síťových karet Combo. V rámci této práce bylo navrženo a realizováno rozšířené API umožňující konfiguraci flow tabulek za běhu zařízení. Toto API bylo následně využito pro implementaci základní podpory karet Combo v P4 Runtime.
Eye Tracking Based Gaming Combat System
Kučera, Ján ; Kapinus, Michal (oponent) ; Chlubna, Tomáš (vedoucí práce)
Aim of this thesis is to create a 3D fighting game in which, a player is able to aim via their eye gaze. Eyes are tracked using special glasses Pupil Core, that track players eye gaze using infrared camera. The game itself is implemented in a game engine Unity and communication between game and glasses is implemented via local server. The result is a 3D fighting game with an aiming mechanic using eye gaze.
System for the Protection against DoS Attacks Using IDS
Mjasojedov, Igor ; Fukač, Tomáš (oponent) ; Kučera, Jan (vedoucí práce)
This bachelor's thesis deals with the use of the Intrusion Detection System in the protection of computer networks against Denial of Service attacks. Suricata is the IDS system chosen for this purpose. The main goal of the thesis is to integrate the Suricata system with the DDoS Protector device. DDoS Protector - DCPro is a security network device, which uses, from a software perspective, DPDK technology for high-speed network traffic processing. Due to this fact, this technology was also integrated into the Suricata system. After this integration, the communication between DDoS Protector and Suricata system was allowed more easily. As a result, two DPDK compatible regimes were created in the Suricata system. The individual regime allows Suricata to process network data directly from the network interface card. The second, integrated regime allows DCPro to send network data to the Suricata system for highly precise analysis, which significantly extends DDoS Protector's attack detection abilities.
Akcelerace detekce bezpečnostních hrozeb v síti
Piecek, Adam ; Kekely, Lukáš (oponent) ; Kučera, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá akcelerací systémů IDS (Intrusion Detection System) pro detekci bezpečnostních hrozeb v síti. Hlavním cílem práce je návrh na využití konceptu softwarově definovaného monitorování (Software Defined Monitoring, SDM) k urychlení činnosti IDS aplikací a to s ohledem na možnost jejich následného nasazení pro analýzu vysokorychlostních sítí. Navržený systém je implementován a následně vyhodnocen pro dvě vybrané open-source aplikace - Snort a Suricata. Nad rámec zadání je pro systém Suricata implementována i nativní podpora rozhraní SZE2 pro příjem paketů s cílem dosažení ještě vyššího urychlení při použití akcelerační síťové karty. V práci jsou dále analyzovány a porovnány dvě varianty konceptu. První varianta využívá hardwarově akcelerovanou verzi SDM. Druhá varianta je potom založena na plně softwarové implementaci principu SDM. Obě varianty jsou následně vyhodnoceny z hlediska dosažených výsledků a výkonových parametrů celého systému před a po akceleraci.
Akcelerace virtuálního přepínače Open vSwitch v DPDK
Vodák, David ; Kučera, Jan (oponent) ; Martínek, Tomáš (vedoucí práce)
Virtuální přepínač je software, který připojuje virtuální stroje k síti, což z něj dělá nedílnou součást virtualizace na serverech. Nicméně při vyšších síťových rychlostech se stává neefektivní, jelikož všechny rámce přepíná softwarově. Tato práce se zabývá hardwarovou akcelerací virtuálního přepínače Open vSwitch. Akcelerační prototyp, který je cílem této práce, je založen na rozhraní RTE flow, standardu SR-IOV a kartě PAC N3000 od společnosti Intel. V rámci této diplomové práce byly popsány technologie potřebné pro akceleraci, poté byl vytvořen návrh akceleračního prototypu, ten byl následně implementován a otestován. Nakonec byla měřena propustnost a bylo zjištěno, že pravidla nahraná do hardware v rámci akceleračního prototypu zvyšují propustnost.
Libyang - modul pro Python 3
Sedlák, David ; Kocnová, Jitka (oponent) ; Kučera, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá interakcí jazyků C a Python 3. Hlavním cílem bylo vytvoření  uživatelsky přívětivého Python 3 rozhraní pro knihovnu libyang2, která své základní rozhraní poskytuje v jazyce C. Výsledné Python 3 rozhraní je vytvořené s využitím CFFI balíčku, ten umožňuje jednoduché použití v rámci jazyka Python 3 a adekvátním způsobem využívá jeho možností. Součástí práce je také srovnání několika vybraných přístupů a nástrojů, které interakci mezi jazyky C a Python 3 umožňují, včetně měření a porovnávání režie spojené s jejich použitím. Implementované rozhraní poslouží ke  zjednodušení integrace podpory modelovacího jazyka YANG do síťových aplikací a zařízení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 254 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
78 KUČERA, Jan
24 KUČERA, Jaroslav
44 KUČERA, Jiří
18 KUČERA, Josef
1 Kučera, J.
14 Kučera, Jakub
1 Kučera, Jaromír
24 Kučera, Jaroslav
44 Kučera, Jiří
6 Kučera, Jonáš
18 Kučera, Josef
3 Kučera, Jáchym
78 Kučera, Ján
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.