National Repository of Grey Literature 4 records found  Search took 0.00 seconds. 
Simulation in Unity
Kropáček, Vojtěch ; Vlnas, Michal (referee) ; Milet, Tomáš (advisor)
V této práci je stavěno na nedávném vzestupu popularity entity komponent systémů v oblasti vývoje her. Cílem práce je vytvořit aplikaci simulující ekosystém v programu Unity engine. V práci se nachází popis výhod entity komponent system architektury, atributy a rozdíly oproti tradiční architektuře. Pro běh simulace byl využit framework s názvem Entitas uvnitř Unity enginu. Dokončená implementace emuluje Lotka-Volterra rovnice, také známy pod názvem rovnice lovec-kořist. Nálezy simulace jsou prezentovány v grafech, které splnují očekávání. Práce také poskytne hlubší porozumění entity komponent system architektury a její specifikace v rámci implementace Entitas frameworku. Shrnuje jeden z přístupů k tvoření jednoduchého ekosystému a výsledné nálezy z proběhlých simulací.
Simulation in Unity
Kropáček, Vojtěch ; Vlnas, Michal (referee) ; Milet, Tomáš (advisor)
V této práci budeme stavět na nedávném vzestupu popularity entity komponent systémů v oblasti vývoje her. Našim cílem je vytvořit aplikaci simulující ekosystém v programu Unity engine. Budeme se soustředit na výhody ECS architektury and vysvětlíme její atributy a rozdíly oproti tradičnímu přístupu. Pro běh naší simulace použijeme framework s názvem Entitas uvnitř Unity enginu. Dokončená implementace bude emulovat Lotka-Volterra rovnice, také známy pod názvem rovnice lovec-kořist. Nálezy budou prezentovány v grafech, které blízce sledují očekávané grafy. Tato práce poskytne hlubší porozumění ECS architektury a její specifikace v rámci implementace Entitas. Také shrne použitý přístup ke stavění jednoduchého ekosystému a výsledné nálezy.
Simulation in Unity
Kropáček, Vojtěch ; Vlnas, Michal (referee) ; Milet, Tomáš (advisor)
V této práci je stavěno na nedávném vzestupu popularity entity komponent systémů v oblasti vývoje her. Cílem práce je vytvořit aplikaci simulující ekosystém v programu Unity engine. V práci se nachází popis výhod entity komponent system architektury, atributy a rozdíly oproti tradiční architektuře. Pro běh simulace byl využit framework s názvem Entitas uvnitř Unity enginu. Dokončená implementace emuluje Lotka-Volterra rovnice, také známy pod názvem rovnice lovec-kořist. Nálezy simulace jsou prezentovány v grafech, které splnují očekávání. Práce také poskytne hlubší porozumění entity komponent system architektury a její specifikace v rámci implementace Entitas frameworku. Shrnuje jeden z přístupů k tvoření jednoduchého ekosystému a výsledné nálezy z proběhlých simulací.
Simulation in Unity
Kropáček, Vojtěch ; Vlnas, Michal (referee) ; Milet, Tomáš (advisor)
V této práci budeme stavět na nedávném vzestupu popularity entity komponent systémů v oblasti vývoje her. Našim cílem je vytvořit aplikaci simulující ekosystém v programu Unity engine. Budeme se soustředit na výhody ECS architektury and vysvětlíme její atributy a rozdíly oproti tradičnímu přístupu. Pro běh naší simulace použijeme framework s názvem Entitas uvnitř Unity enginu. Dokončená implementace bude emulovat Lotka-Volterra rovnice, také známy pod názvem rovnice lovec-kořist. Nálezy budou prezentovány v grafech, které blízce sledují očekávané grafy. Tato práce poskytne hlubší porozumění ECS architektury a její specifikace v rámci implementace Entitas. Také shrne použitý přístup ke stavění jednoduchého ekosystému a výsledné nálezy.

See also: similar author names
1 Kropáček, Vladimír
2 Kropáček, Václav
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.