|
Návrh na zlepšení propagace firmy
Kopřivová, Gabriela ; Sedlák, Petr (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zpracována pro firmu AUTOELEGANCE BRNO, s. r. o. Hodnotí stávající formy propagace a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Obsahuje návrh na zlepšení propagace firmy zaměřený zejména na oblast reklamy a podpory prodeje, který zahrnuje nové formy propagace a jejich aplikaci do praxe.
|
| |
|
Návrh na zlepšení propagace firmy
Kopřivová, Gabriela ; Sedlák, Petr (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro firmu AUTOELEGANCE BRNO, s. r. o., která se pohybuje v oblasti automobilového průmyslu. Zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Obsahuje návrhy na zlepšení propagace firmy, které zahrnují nové formy marketingové komunikace včetně jejich aplikace do praxe, vedoucí ke zvýšení prodejnosti.
|
|
Optimalizace procesů realizace vzdělávacích programů
Nováková, Lenka ; Kopřivová, Gabriela (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato práce je věnována analýze procesů realizace vzdělávacích programů a jejich optimalizaci. Teoretická část je zaměřena na vzdělávací programy, koncept vzdělávací politiky EU, problematiku procesů a pojmy s nimi spojené. Část analytická zkoumá procesy realizace vzdělávacích programů, analýzu mezinárodních aktivit Fakulty podnikatelské, bilaterálních smluv a dotazníkové šetření. Poznatky z analytické části jsou využity v návrhové části, kde jsou zhodnoceny výsledky výzkumu a navrhnuty postupy ke zlepšení procesů. Návrhy a opatření směřující ke zvýšení účasti studentů a optimalizaci procesů vychází z analýzy provedené na Fakultě podnikatelské a respektují koncept vzdělávací politiky Evropské unie.
|
| |
|
Návrh na zlepšení propagace firmy
Kopřivová, Gabriela ; Sedlák, Petr (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zpracována pro firmu AUTOELEGANCE BRNO, s. r. o. Hodnotí stávající formy propagace a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Obsahuje návrh na zlepšení propagace firmy zaměřený zejména na oblast reklamy a podpory prodeje, který zahrnuje nové formy propagace a jejich aplikaci do praxe.
|
|
Optimalizace procesů realizace vzdělávacích programů
Nováková, Lenka ; Kopřivová, Gabriela (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato práce je věnována analýze procesů realizace vzdělávacích programů a jejich optimalizaci. Teoretická část je zaměřena na vzdělávací programy, koncept vzdělávací politiky EU, problematiku procesů a pojmy s nimi spojené. Část analytická zkoumá procesy realizace vzdělávacích programů, analýzu mezinárodních aktivit Fakulty podnikatelské, bilaterálních smluv a dotazníkové šetření. Poznatky z analytické části jsou využity v návrhové části, kde jsou zhodnoceny výsledky výzkumu a navrhnuty postupy ke zlepšení procesů. Návrhy a opatření směřující ke zvýšení účasti studentů a optimalizaci procesů vychází z analýzy provedené na Fakultě podnikatelské a respektují koncept vzdělávací politiky Evropské unie.
|
|
Návrh na zlepšení propagace firmy
Kopřivová, Gabriela ; Sedlák, Petr (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zpracována pro firmu AUTOELEGANCE BRNO, s. r. o., která se pohybuje v oblasti automobilového průmyslu. Zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Obsahuje návrhy na zlepšení propagace firmy, které zahrnují nové formy marketingové komunikace včetně jejich aplikace do praxe, vedoucí ke zvýšení prodejnosti.
|