Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rámcová analýza institucionální péče o děti mladší tří let
Kefurtová, Denisa ; Mouralová, Magdalena (vedoucí práce) ; Hejzlarová, Eva (oponent)
UNIVERZITA KARLOVA FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut Sociologických studií Katedra Veřejné a sociální politiky Diplomová práce 2019 Denisa Kefurtová UNIVERZITA KARLOVA FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut Sociologických studií Katedra Veřejné a sociální politiky Rámcová analýza institucionální péče o děti mladší tří let Diplomová práce Autor práce: Denisa Kefurtová Studijní program: Veřejná a sociální politika Vedoucí práce: Mgr. Magdalena Mouralová Rok obhajoby: 2019 Prohlášení 1. Prohlašuji, že jsem předkládanou práci zpracovala samostatně a použila jen uvedené prameny a literaturu. 2. Prohlašuji, že práce nebyla využita k získání jiného titulu. 3. Souhlasím s tím, aby práce byla zpřístupněna pro studijní a výzkumné účely. V Praze dne 31. 7. 2019 Denisa Kefurtová Bibliografický záznam KEFURTOVÁ, Denisa. Rámcová analýza institucionální péče o děti mladší tří let. Praha, 2019. 73 s. Diplomová práce (Mgr.). Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut Politologie. Katedra Politologie. Vedoucí diplomové práce Mgr. Magdalena Mouralová Rozsah práce: 118 200 znaků včetně mezer bez anotací, seznamu literatury a příloh Anotace Tato diplomová práce se zabývá politikou předškolního vzdělávání, konkrétně přijímáním dvouletých dětí do mateřských škol v České republice. Novela školského zákona, která měla předškolním...
Případová studie inkluze dětí se speciálními vzdělávacími potřebami do předškolních zařízení
Kefurtová, Denisa ; Mouralová, Magdalena (vedoucí práce) ; Hejzlarová, Eva (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje inkluzivnímu vzdělávání dětí s postižením v předškolních zařízeních. Na tento proces nahlíží perspektivou aktérů politiky inkluzivního vzdělávání. Klade si za cíl především objasnit, jaký postoj a názory k inkluzivní politice jednotliví aktéři zastávají a jaké jsou jejich hlavní zájmy a hodnoty. Současně skrze výpovědi respondentů poskytuje náhled na to, jakým způsobem je inkluzivní politika implementována. První část práce rozpracovává především teorii inkluzivního vzdělávání, historii právních úprav a současnou platnou právní úpravu vzdělávání dětí se speciálními potřebami a také koncept aktérů veřejné politiky a implementace veřejné politiky se zaměřením na učitele jako liniové implementátory. Jádrem druhé části je analýza aktérů inkluzivní politiky a jejich výpovědí, které byly získány skrze kvalitativní rozhovory za použití designu případové studie. Výsledky analýzy shrnují postoje, názory, zájmy a hodnoty ředitelky a učitelek mateřské školy, asistentek pedagogů, rodičů dětí a zřizovatele školy. Skrze výpovědi respondentů studie také analyzuje práci učitelek a asistentek pedagogů s dvěma dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami, přičemž poskytuje porovnání inkluzivního vzdělávání dítěte s poruchou autistického spektra a Downovým syndromem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.