Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 341 záznamů.  začátekpředchozí122 - 131dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nástroj pro usnadnění vývoje a testování PHP aplikací
Pavelka, Jan ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Marušinec, Jaromír (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je seznámení se s nástroji pro usnadnění vývoje a testování webových PHP aplikací a na základě analýzy obecných požadavků a konkrétních požadavků vývojářů IS VUT v Brně navrhnout a implementovat finální podobu celého nástroje. Práce zahrnuje seznámení se s důležitými pojmy týkající se ladících nástrojů PHP aplikací, analýzu a specifikaci požadavků pro vytvoření nástroje, návrh nástroje a popis jeho implementace včetně zhodnocení výsledků.
Grafický editor pro konfiguraci struktury úloh v rámci Java EE Batching API
Hanus, Tomáš ; Kolář, Dušan (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem implementace grafického editoru pro konfiguraci struktury úloh v rámci Java EE Batching API v podobě zásuvného modulu pro vývojové prostředí IntelliJ IDEA. Zaměřuje se hlavně na možnost obousměrné propagace změn mezi textovou a grafickou reprezentaci jazyka JSL. Přibližuje problematiku dávkového zpracování. Zároveň je zde představena i architektura prostředí IDEA. Stručně popisuje návrh zásuvného modulu a postupy využité při jeho implementaci. Použitelnost nástroje je demonstrována pomocí pěti příkladů dávkových úloh. V závěru jsou zmíněny některé vylepšení, na které by bylo možné se v budoucnu zaměřit. Výsledný nástroj je volně dostupný jako otevřený software.
Podpora plánování a organizování festivalu
Pokorný, Karel ; Burget, Radek (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat modul pro Drupal (systém pro správu obsahu). Návrh bude z velké části založen na již zavedených principech komunity, a proto bude potřeba využívat i data již existujících prvků systému. Modul bude pomáhat organizátorům neziskového festivalu s vytvářením nových směn, udržováním již vzniknutých směn a přehledem nad jednotlivými docházkami dobrovolníků s důrazem na pohodlné použití na mobilních platformách.
Aplikační rámce pro vývoj webových aplikací v Javě
Tulka, Tomáš ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Zendulka, Jaroslav (vedoucí práce)
Aplikační vývojové rámce jsou nástroje v mnohém usnadňující vývoj aplikací a zvyšující jejich kvalitu. Aplikačních vývojových rámců pro webové aplikace v jazyce Java je obrovské množství, a není snadné zvolit ten pravý rámec relevantní pro konkrétní aplikaci. Tato práce rozebírá vývojové rámce z obecného pohledu, popisuje jejich typické funkce i funkce, kterými se jednotlivé rámce liší, a usnadňuje tak uživateli výběr vhodného rámce pro jeho aplikaci. Dále názorně rozbírá zvolené typické představitele rámců pro jistý okruh použití, demonstruje jejich funkčnost pomocí jednotné typizované ukázkové aplikace a srovnává je z praktického hlediska.
Aplikace metody učení bez učitele na hledání podobných grafů
Sabo, Jozef ; Burgetová, Ivana (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Cieľom tejto diplomovej práce bolo v spolupráci s firmou Avast navrhnúť systém, ktorý dokáže dolovať znalosti z databázy grafov pomocou metód učenia bez učiteľa. Grafy, určené pre dolovanie, popisujú chovanie počítačových systémov a do databázy prichádzajú anonymne od používateľov softvérových produktov firmy. Grafom v databáze je možné priradiť jednu z dvoch tried: čistý graf alebo malware (škodlivý) graf. Úlohou navrhnutého samoučiacieho systému je nad grafovou databázou nájsť zhluky grafov, v ktorých sa triedy grafov nemiešajú. Zhluky grafov, v ktorých sa nachádza iba jedna trieda grafov, sa dajú interpretovať ako rôzne typy čistých alebo malware grafov a sú užitočným zdrojom ďalších analýz nad grafmi. Pre ohodnotenie kvality zhlukov bola navrhnutá vlastná metrika pomenovaná ako jednofarebnosť. Metrika hodnotí kvalitu zhlukov na základe toho ako veľmi sa v zhlukoch miešajú čisté a malware grafy. Najlepšie výsledky metrika dosiahla, keď boli vektorové reprezentácie grafov vytvorené modelom hlbokého učenia (variačným grafovým autoenkodérom s dvomi relačnými grafovými konvolučnými operátormi)  a pre zhlukovanie nad vektormi bola použitá bezparametrická metóda MeanShift.
Zpětný překlad aplikací pro architekturu x86-64 v nástroji RetDec
Kubov, Peter ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Kolář, Dušan (vedoucí práce)
Cieľom práce je implementovať podporu spätného prekladu binárnych súborov architektúry x64 pre spätný prekladač RetDec. Práca skúma prístupy reverzného inžinierstva, najmä z pohľadu informačných technológií. Zaoberá sa všobecným princípom spätných prekladačov a konkrétne prekladačom RetDec od spoločnosti Avast. Popisuje architektúru x86 a z nej odvovodenú architektúru x86-64. Výstupom práce je implementácia nových a rozšírenie existujúcich tried v jazyku C++, ktoré plnia chýbajúcu činnosť.
Source Code Metrics for Quality in Java
Sherstobitov, Vladyslav ; Burget, Radek (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
In order to control and improve code quality there needs to be a system in place consisting of quantitative metrics and their analysis. With software quality metrics that best represent how well source code is written, source code can be evaluated. Based on this evaluation, code may meet or not meet the criteria set, which may be used for many purposes. The current research shows program developed based on identified code qualities and related metrics, methods used in creating the program, and test results based on opensource projects.
Pokročilá webová aplikace redakčního systému
Žert, Zdeněk ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Techet, Jiří (vedoucí práce)
Práce pojednává o tvorbě redakčního systému pro správu obsahu internetových stránek Nadace Partnerství. Definuje základní požadavky na systém. Analyzuje jejich zpracování s využitím diagramů. Po popisu návrhu řešení se věnuje implementačním úskalím a jejich řešením. Závěr práce je věnován nástinu dalšího rozvoje systému a jeho budoucího uplatnění.
Modul plánování a rozlosování soutěží
Jelínek, Zdeněk ; Soukup, Ondřej (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje návrh a implementaci modulu k rozlosování turnajů v kompetitivních sportech. Modul páruje hráče tak, aby bylo minimalizováno opakování zápasů, páry soupeřů hrály co nejkvalitnější zápasy, a zároveň, aby si každý hráč zahrál příslušný zápasů, a to s polynomiální nejhorší asymptotickou časovou složitostí.
Společný vývoj aplikace pro více mobilních platforem
Seidl, Viktor ; Charvát, Lucie (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Vo všeobecnosti existuje niekoľko platforiem pre vývoj mobilných aplikácií. Na túto problematiku nadväzuje aj bakalárska práca, ktorá sa zaoberá vývojom aplikácií pre platformy ako napríklad Android, iOS a Windows Phone. Vhodný nástroj na zjednotenie všetkých troch platforiem ponúka technológia Xamarin. Xamarin, patriaci pod technológiu .NET framework, je postavený na základe voľno šíriteľného projektu Mono. Touto technológiou bola pre bakalársku prácu vytvorená aplikácia s názvom Mobilní Objednávání Kredit 2. Aplikácia slúži na objednávanie jedál v systéme Kredit od spoločnosti ANETE spol. s r.o. Pre účely tejto práce bola aplikácia vyladená na platformu Android a následne porovnaná s dostupnou verziou aplikácie vyvinutou v programovacom jazyku Java. Aplikáciu sa podarilo úspešne naprogramovať pre platformy Android a iOS a následne nahrať do príslušných obchodov danej platformy, kde sú aplikácie poskytnuté užívateľom. 

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 341 záznamů.   začátekpředchozí122 - 131dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.