Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategická mapa cateringové společnosti
Křivánková, Marie ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Kiráľová, Alžbeta (oponent)
V diplomové práci Strategická mapa cateringové společnosti je sestrojena strategická mapa modelové cateringové společnosti působící na českém trhu. Strategická mapa byla zvolena jako přehledný a účinný nástroj, který strukturovaně postihuje důležité části strategie konkrétní firmy formou vizuální zkratky podle známé metodologie : KAPLAN, Robert S., NORTON, David P.: Strategy Maps, Harvard Business School Publishing Corporation, Boston 2004. ISBN 1-59139-134-2. V teoretické části této práce byly popsány základní stavební kameny pro tvorbu strategické mapy a byly též popsány profesionální služby cateringové společnosti. V praktické části je nejdříve analyzován cateringový trh v České republice a na základě zjištěných příležitostí je namodelována nově založená cateringová společnost VIP Catering. Tato společnost oslovuje VIP klienty s nabídkou prvotřídně kvalitních VIP služeb. Dále byla určena její mise, vize, SWOT analýza, byly analyzovány její strategické cíle, které byly rozděleny na základě čtyř základních perspektiv a byla navržena vhodná měřítka těchto strategických cílů. Poté byly navrženy strategické iniciativy a sestavena vhodná organizační struktura. V závěru praktické části byla sestavena konkrétní strategická mapa pro cateringovou společnost VIP Catering, kde byly vyznačeny příčinné vztahy mezi jednotlivými perspektivami její strategie. Hlavním výsledkem diplomové práce je originálně sestrojená strategická mapa nově vznikající cateringové společnosti na českém trhu.

Viz též: podobná jména autorů
4 Křivánková, Markéta
2 Křivánková, Martina
1 Křivánková, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.