Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  začátekpředchozí20 - 29  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
E-marketing v slovenských a českých diva dlách
Kánová, Mária ; JEŽEK, Vlastimil (vedoucí práce) ; SULŽENKO, Jiří (oponent)
KÁNOVÁ, Mária: E-marketing v slovenských a českých divadlách. [Diplomová práca] ? Akadémia múzických umení v Prahe. Divadelná fakulta; Katedra divadelnej produkcie. ? Vedúci magisterskej práce: Mgr. Vlastimil Ježek Predkladaná diplomová práca sa zaoberá marketingom na internete a jeho využitím v divadelnom prostredí. Opisuje vzťah internetu a marketingu, obsah, rolu a definíciu e-marketingu a poukazuje na základné špecifiká marketingu divadiel. Hlavná časť je zameraná na podrobný rozbor jednotlivých nástrojov marketingového mixu na internete a podanie príkladov ich možného využitia v divadlách. Práca môže poslúžiť marketingových stratégií pre prostredie internetu. Cieľom práce je zmapovať súčasný stav e-marketingu v slovenských a českých divadlách a poukázať na možné príležitosti do budúcnosti. najmä divadlám ako teoretické východisko
Virální a guerillový marketing v kultuře
Moudrá, Martina ; JEŽEK, Vlastimil (vedoucí práce) ; SULŽENKO, Jiří (oponent)
Diplomová práce Virální a guerillový marketing v kultuře vychází z definice virálu coby cesty šíření informací a guerilly jakožto přístupu k marketingu. Virální šíření sdělení je staré jako reklama sama, ale nová média sdílení informací poskytla další rozměr a kontext. Virální a guerillový marketing představují pro umělecké organizace nevyužitý potenciál, protože kultura může pro tyto účely využívat svou virální (šíření) a guerillovou povahu (boj za lepší svět, hledání momentu překvapení a nových cest prezentace). Výchozí tezi této diplomové práci, tedy, že tyto formy marketingu kultura nedostatečně využívá, potvrzuje rozbor publika umění, specifik arts marketingu v porovnání s marketingem zboží, definování silných a slabých stránek virálu i guerilly, aktivizace veřejného prostoru ve prospěch umění a v neposlední řadě i případové studie kampaní českých kulturních organizací a výzkum znalosti a užívanosti virálu.
Dárcovské programy komunikace kulturních institucí s dárci
Roušalová, Tereza ; JEŽEK, Vlastimil (vedoucí práce) ; LEDVINOVÁ, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá možnými způsoby komunikace kulturních organizací s dárci se zaměřením na tzv. dárcovské programy - tedy systematizovanou, jasně formulovanou a transparentní práci s dárci. Hlavní část se věnuje individuálním dárcům a (po vymezení pojmu dar a výčtu jeho možných forem) popisuje možnosti vnitřní organizace práce s dárci, která zahrnuje především způsoby personálního zajištění, vytváření dárcovských klubů a databází či zapojení členů správní rady do práce s dárci. Následuje podrobný rozbor procesu hledání, výběru a oslovení vhodných potenciálních dárců společně s analýzou členění benefitních programů a jednotlivých benefitů. Práce se dále zabývá možnostmi péče o dárce a organizací speciálních akcí - eventů v souvislosti s touto péčí. Poslední část práce je věnována korporátním dárcům, zejména využíváním strategií společenské odpovědnosti firem při komunikaci s těmito dárci a vazbami mezi individuálním a korporátním dárcovstvím. Teoretické poznatky jsou v celé práci doplňovány příklady z praxe českých i zahraničních kulturních institucí. Cílem práce je popsat situaci na poli dárcovství u nás a vytvořit spektrum možností, které mohou kulturní manažeři při práci s dárci využít.
Literární festivaly
Velichová, Irena ; Ježek, Vlastimil (vedoucí práce) ; Zborník, František (oponent)
Tato práce se věnuje mapování současné situace literárních festivalů v České republice a naplnění definice slovního spojení literární festival. Cílem je popsat vybrané literární festivaly z produkčního pohledu a pokusit se najít vzájemné společné znaky. U každého festivalu popisuji jeho vznik, cílovou skupinu, způsob propagace, financování a současný stav. Zároveň se věnuji i situaci knižních veletrhů, které svůj doprovodný program prezentují jako literární festival. Dále se zabývám problematikou financování literárních akcí v České republice s důrazem na roli Ministerstva kultury České republiky. Práce Literární festivaly by měla čtenářům napomoci pochopit způsob realizace literárních festivalů a jejich specifika. Posloužit může i jako návod na přípravu vlastního festivalu, kde se potenciální organizátor může seznámit s různými přístupy k produkci samotného festivalu.
Podpora kultury ve vysílání českých celoplošných rozhlasových stanic
Vahalová, Lenka ; Ježek, Vlastimil (vedoucí práce) ; Pittermann, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje podpoře kultury českými celoplošnými rozhlasovými stanicemi. K podrobnějšímu zkoumání jich bylo vybráno celkem šest, z toho tři veřejnoprávní a tři soukromoprávní. Konkrétně se jedná o Český rozhlas 1 Radiožurnál, Český rozhlas 2 Praha a Český rozhlas 3 Vltava. Z komerčních stanic byly vybrány: rádio Impuls, rádio Frekvence 1 a rádio Evropa 2. V úvodu práce bude nejprve popsáno, co jsou to veřejnoprávní a co soukromoprávní rozhlasové stanice a jaký je rozdíl mezi regionální, multiregionální a celoplošnou rozhlasovou stanicí. Hlavním cílem práce je zjistit, jakým způsobem se každá z vybraných celoplošných rozhlasových stanic ve svém éteru věnuje kultuře a jak ji nejlépe oslovit v případě zájmu o mediální podporu vybraného kulturního projektu. Mimo to se bude práce podrobně věnovat každé z českých celoplošných rozhlasových stanic zvlášť. Zaměřím se na hlavní cílovou skupinu, na konkrétní možnosti podpory kulturního projektu v éteru a také na to, jak žádat o mediální spolupráci. Práce na téma Podpora kultury českými celoplošnými rozhlasovými stanicemi čtenářům přiblíží současný stav v těchto stanicích a může jim pomoci při výběru vhodného mediálního partnera pro jejich kulturní projekt.
Cafe teatr Černá labuť a vývoj kavárenského divadla v Čechách
Nesvadbová, Nora ; Dvořák, Jan (vedoucí práce) ; Ježek, Vlastimil (oponent)
Tato práce se věnuje uměleckému prostoru Cafe teatr Černá labuť, který funguje již dvanáctým rokem , jako galerie a kavárna s programem. Dále práce rozebírá vývoj kavárenského divadla v Čechách, aby byly vznik a dosavadní činnost uměleckého prostoru Černé labutě, zasazeny do historického kontextu. Mým hlavním cílem bylo analyzovat provoz kavárenského divadla v Černé labuti, kde již čtvrtým rokem pracuji a navrhnout možná vylepšení jeho budoucího fungování. V rámci této práce se zabývám i problematikou, která je specifická pro všechny kavárenské podniky s programem obecně ? fungování kavárenského a uměleckého provozu spolu, v těsném soužití, v jednom prostoru. Práce by měla čtenářům přiblížit provozování kavárenského divadla na modelu fungování uměleckého prostoru Cafe teatr Černá labuť. Upozornit na úskalí i pozitivní aspekty provozu divadla v kavárně a to na pozadí vývoje této specifické umělecké formy, která má v Čechách pozoruhodnou tradici.
Culture marketing research
Geregayová, Salome ; Gillárová, Kateřina (vedoucí práce) ; Ježek, Vlastimil (oponent)
Pomocou prípadových štúdií sa snažíme zmapovať využiteľnosť marketingových výskumov v kultúrnych inštitúciách. Svoje bádanie sme zamerali na kultúrne inštitúcie s rôznym zameraním ? galérie, múzeá a divadlá. Na základe vopred stanovených kritérií, ktorými boli miesto pôsobenia kultúrnej inštitúcie, počet návštevníkov za rok, zriaďovateľ a počet budov, ktorými kultúrna inštitúcia disponuje, sme vygenerovali tri kultúrne inštitúcie ? Národné divadlo, Národné múzeum a Národnú galériu, v ktorých sme zisťovali ako využívajú marketingový výskum v oblasti marketingu. Práca je rozdelená do troch častí. V časť je venovaná teoretickým východiskám, ktoré by nám mali dať pevný základ o kultúrnom prostredí a marketingových výskumoch. Marketingovými výskumami sa v tejto kapitole zaoberáme tak vo všeobecnosti ako aj v zameraní na kultúrne inštitúcie. Druhá kapitola sa sústredí na popis prípadovej štúdie a výskumnú vzorku. Rozkrýva postup výberu jednotlivých kultúrnych inštitúcií a popisuje dôvody výberu jednotlivých kritérií, na základe ktorých boli vygenerované zmapované prípadové štúdie. Posledná kapitola práce je zameraná na už spomínané prípadové štúdie a mapovanie využitia marketingového výskumu ako jeden z nástrojov marketingu. V tejto kapitole popisujeme realizáciu jednotlivých marketingových výskumov, ktoré si vybraní kultúrne inštitúcie realizovali. Ako kultúrne inštitúcie postupovali, akú formu marketingového výskumu zvolili, ako naložili zo získanými dátami. Ako ich vyhodnotili a následne implementovali do chodu danej organizácii.
Motivace novodobého českého donátora umění
Roušalová, Tereza ; Dvořák, Jan (vedoucí práce) ; Ježek, Vlastimil (oponent)
Bakalářská práce se zabývá motivacemi novodobých donátorů umění v České republice. Vymezení nejčastěji používaných pojmů v první části napomáhá k jejich utřídění a definování pro potřeby této práce. Následuje historický přehled, který přináší pohled na vývoj některých druhů motivací v dějinném a společenském kontextu dané doby a jejich vyústění v současnosti. Motivace v historickém prostředí jsou deklarovány na konkrétních případech na našem území a v zahraničí. Třetí část práce pak kategorizuje a popisuje nejčastější druhy motivací dnešních donátorů a uvádí reprezentativní příklady. Cílem práce je nalézt a uspořádat nejběžnější důvody, které donátoři mají k darování finančních prostředků, majetku, know-how nebo času do oblasti umění a kultury a vytvořit tak ucelený přehled, který může být nápomocen uměleckým organizacím v získávání a udržování donátorů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   začátekpředchozí20 - 29  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
5 JEŽEK, Václav
4 Ježek, Vladimír
5 Ježek, Václav
1 Ježek, Vít
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.