| |
|
Railway service after the entrance to the EU.
JANOUŠKOVÁ, Alena
The aim of this thesis is to analyze the management, the marketing of products and conducting of the marketing questionnaire, by the help of it I want to evaluate the situation of this company. The partial aim is to find out a history, present progression, the behaviour of customers and workers and the service of railway traffic. At the end I want to propose my innovation.
|
|
Kvalita vnitrofiremní komunikace
Douša, Jan ; Janoušková, Alena (advisor) ; Jirásek, František (referee)
Diplomová práce se zabývá komunikací a kvalitou a hledá mezi nimi průnik. Cílem je odpovědět na otázku, co je to kvalita komunikace, jak ji měřit a jak ji dosáhnout. Východisky jsou současné trendy obou oborů a dosažený teoretický výsledek je v druhé části práce aplikován na konkrétní situaci v podniku. Tématem, který práce řeší jsou přeplněné emailové schránky zaměstnanců firmy. Zde je úkolem podrobněji analyzovat současnou situaci pomocí výzkumu a na jeho základě s ohledem na teoretickou úvahu definovat požadavky na kvalitu komunikace ? nyní již v konkrétní podobě. Výstupem je pak návrh řešení jak situaci řešit a to pomocí implementace jiného komunikačního nástroje, který bude nejlépe vyhovovat vzneseným požadavkům.
|
| |
|
Kvalita v přípravě a organizaci velerhů
Domorádová, Lucie ; Janoušková, Alena (advisor) ; Chvojková, Helena (referee)
Koncept jak připravit a zorganizovat veletrh, kde je kladen důraz na kvalitu prováděných prací. Práce zahrnuje plán projektu, finanční a propagační plán, sestavení týmu, montáž, průběh veletrhu a demontáž. Součástí textu je obecné zhodnocení situace na výstavnickém trhu, zmíněny jsou trendy v oboru, vysvětleny pozice vystavovatele a organizátora, prostor pro veletrh v marketingovém mixu firmy.
|
|
Systém kritických bodů ve vybrané obchodní jednotce
Feix, Michal ; Janoušková, Alena (advisor) ; Chvojková, Helena (referee)
Cílem metodologické části práce je vytvořit teoretický základ k pochopení významu systému kritických bodů. Úvod obsahuje popis historických okolností vzniku systému, dále jsou zmíněny právní předpisy týkající se této problematiky. Jsou popsány přínosy a vysvětlena potenciální nebezpečí hrozící z potravin, aby podtrhla význam systému kritických bodů. Praktická část je zaměřena na uplatnění tohoto systému v oblasti pultového prodeje ve vybrané obchodní jednotce a navržení možného zjednodušení celého systému v souladu se zákonnými požadavky.
|
|
Certifikace managementu jakosti a její přínosy
Řepová, Helena ; Janoušková, Alena (advisor) ; Žiaková, Jaroslava (referee)
Práce pojednává o zavedeném systému kvality ve firmě a jeho vyhodnocení z hlediska přínosů. V teoretické části je vysvětlen pojem kvalita, řízení kvality, koncepce systému ISO a přístupy ekonomiky kvality. Praktická část v úvodu popisuje firmu a odvětví, ve kterém působí. Dále jsou popsány prvky normy, následuje finanční analýza, přínosy po zavedení firmy a práce je zakončena pojednáním o výzkumu v závodě.
|
|
Spotřebitelský test biopotravin
Hrubešová, Aneta ; Janoušková, Alena (advisor) ; Chvojková, Helena (referee)
Bakalářská práce se zabývá srovnáním biopotravin s konvenčními produkty. Hlavní náplní práce je spotřebitelský test inspirovaný prvním spotřebitelským testem biopotravin v České republice, který provedla Liga ekologických alternativ (LEA) u příležitosti 12. pražského Biojarmarku ekofarem v září 2005. Spotřebitelský test se skládá ze 3 částí - testu BIO zeleniny a BIO ovoce, testu BIO pečiva a testu BIO sýrů. Výsledky jsou dále analyzovány podle věku respondentů a dosaženého vzdělání.
|
|
Srovnání kvality rostlinných tuků
Půhoná, Simona ; Janoušková, Alena (advisor) ; Petrů, Miroslav (referee)
Co je kvalita. Jaké jsou požadavky na kvalitu výrobků. Proč mají podniky zájem o jakost. Tuky, jejich vznik a výroba.Představení výrobců rostlinných tuků. Značky kvality a oceněné tuky. Kvalita rostlinných tuků na českém trhu-test odborníků, názor veřejnosti. Srovnání splnění požadavků na kvalitu rostlinných tuků.
|
| |