National Repository of Grey Literature 3 records found  Search took 0.01 seconds. 
Organising sport&music event ,,bm(X)treme fest 2010"
Čermák, Roman ; Šíma, Jan (advisor) ; Honzárek, Tomáš (referee)
Title: Organising sport&music event ,,bm(X)treme fest 2010" Goals: The aim of my bachelor thesis is to analyze shortcomings in organizing sport&music event ,,bm(X)treme fest 2010" and create proposals for their elimination. Methods: To achieve the goals I have chosen SWOT analysis as a suitable method for the analysis of the strengths, weaknesses, opportunities and threats of event, electronic polling and interviews. Results: The work points possibilities to streamline the organization of sports and music festival and also to avoid the mistakes of the past years. Keywords: SWOT analysis, elektronical interviewing, interview, sports management, sponsorship, marketing
Organising sport&music event ,,bm(X)treme fest 2010"
Čermák, Roman ; Šíma, Jan (advisor) ; Honzárek, Tomáš (referee)
Title: Organising sport&music event ,,bm(X)treme fest 2010" Goals: The aim of my bachelor thesis is to analyze shortcomings in organizing sport&music event ,,bm(X)treme fest 2010" and create proposals for their elimination. Methods: To achieve the goals I have chosen SWOT analysis as a suitable method for the analysis of the strengths, weaknesses, opportunities and threats of event, electronic polling and interviews. Results: The work points possibilities to streamline the organization of sports and music festival and also to avoid the mistakes of the past years. Keywords: SWOT analysis, elektronical interviewing, interview, sports management, sponsorship, marketing
Rewards and Punishments in Upbringing Institutions and in Families with Approved Institutional Upbringing
Honzárek, Tomáš ; Jedličková, Michaela (advisor) ; Vařeková, Jitka (referee)
Název: Odměny a tresty v Dětském domově se školou v Jihlavě System of incentives and penalties at the reform school in Jihlava Cíle práce: Cílem diplomové práce je zjistit, zda v hodnocení chování dětí dětských domovů se školou převládá metoda odměňování, jestli odměny zde využívané jsou pro děti opravdu odměnou, zda systémy hodnocení chování jsou dětmi přijímány kladně. Také mě zajímá problematika posuzování výchovného působení rodičů dětí dětských domovů se školou, opět z pohledu dětí. Zaměřím se na výchovná opatření, která byla v rodině nejčastěji používána, ale především na pohled vychovávaných na toto působení a na jejich srovnání s výchovnou aktivitou v ústavu. Metoda: Výzkum jsem prováděl formou dotazni'ku, který jsem předložil celkem 106 respondentům. Co se týká vzorku respondentů, jak již bylo uvedeno, jejich počet byl 106, z toho 77 chlapců a 29 dí- vek. Průměrný věk byl15 let 6 měsíců; průměrná doba umístění mimo rodinu 2 roky 5 měsíců. Nejmladšímu respondentovi bylo 12let, nejstaršímu 16let 5 měsíců. Nejkratší doba umístění mimo rodinu byla 2 měsíce, nejdelší 13let. 76 respondentů bylo žáky základní školy a 30 respondentů bylo žáky zvláštní školy. Výsledky: Z vyhodnocení dat je patrné že systémy hodnocení chování jsou dětmi příznivě přijímány. Přiblížili jsme si jednotlivé formy...

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.