National Repository of Grey Literature 1 records found  Search took 0.01 seconds. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Marketing Strategy of Chosen Company
Svatý, Marek ; Navrátil, Vojtěch (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem mezinárodní marketingové strategie pro anglickou společnost Gourmet Burger Kitchen, která by ráda expandovala na zahraniční trhy. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část vysvětluje základní marketingové pojmy, určuje prvky marketingové strategie a zabývá se teoretickými poznatky jednotlivých metod a analýz. Poté je pomocí těchto analýz vyhodnocováno jak interní, tak i externí prostředí firmy. Další část diplomové práce se zabývá samotnou společností GBK, jejím vývojem a službami, které zákazníkům poskytuje. V poslední části autor shrnuje analýzu vstupu společnosti na český trh, její cíle a případné strategie.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.