National Repository of Grey Literature 3 records found  Search took 0.08 seconds. 
Creating of Small Company and Strategy of its Development
Fáborský, Jindřich ; Herinek, Jiří (referee) ; Koráb, Vojtěch (advisor)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu pro malou společnost, která přichází na trh s novým, technologickým produktem. Společnost, která se již jeden rok pohybuje v oblasti jazykových kurzů vyvíjí software pro reálnou výuku přes internet. Jelikož se jedná o zcela nový koncept, je třeba ověřit, zdali existuje poptávka na trhu ze strany jazykových škol, soukromých lektorů a především samotných studentů. Pro pochopení motivů zákazníků byl použit primární výzkum prostřednictvím dotazníků. Technologický produkt jež je předmětem podnikatelského plánu je již ve vývoji a měl by být uveden na trh v dubnu roku 2012.
Creating of Small Company and Strategy of its Development
Fáborský, Jindřich ; Herinek, Jiří (referee) ; Koráb, Vojtěch (advisor)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu pro malou společnost, která přichází na trh s novým, technologickým produktem. Společnost, která se již jeden rok pohybuje v oblasti jazykových kurzů vyvíjí software pro reálnou výuku přes internet. Jelikož se jedná o zcela nový koncept, je třeba ověřit, zdali existuje poptávka na trhu ze strany jazykových škol, soukromých lektorů a především samotných studentů. Pro pochopení motivů zákazníků byl použit primární výzkum prostřednictvím dotazníků. Technologický produkt jež je předmětem podnikatelského plánu je již ve vývoji a měl by být uveden na trh v dubnu roku 2012.
Start-up Company Valuation when Applying Strategic Marketing Methods
Štěpánek, Michal ; Svačina, Pavel (advisor) ; Rýdlová, Barbora (referee)
The thesis is aiming to describe a procedure suitable for business valuation of start-up companies. Secondary aim is to provide the value itself. There are several methods described in the theory, which are utilized to define the strategic position of a start-up company. Most of them come from strategic marketing. Chapters about finances and risk follow and work with the conclusions about the strategic position of the company. The application part starts with defining strategy and concludes with market value estimate. In respect to the width of the topic, the application part is aimed at core aspects only.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.