National Repository of Grey Literature 197 records found  beginprevious188 - 197  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Pronikání vybrané transnacionální korporace na evropský trh a navazující optimalizační procesy
Straka, Matej ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Mannová, Martina (referee)
Práce popisuje proces ve kterém americký výrobce kolejních vozidelk vstupuje na evropský trh. Zabývá se první fází, tj. realizací investic a výběrem konkrétní formy vstupu. Ve druhé části popisuje procesy, které nasledovaly po samotném vstupu a měly za cíl optimalizovat provozy na evropském kontinentu.
Optimalizace procesů ve společnosti APT, spol. s r. o.
Ptáčková, Jana ; Janoušková, Alena (advisor) ; Pincová, Eva (referee)
Práce pojednává o optimalizaci procesů ve firmě. Nejprve z teoretického pohledu o procesním přístupu a vazbách na normy ISO řady 9000, orientaci na procesy, jejich koncepci, o procesním managementu, jeho přínosech a stupních vývoje procesů. V praktické části se zabývá popisem a zmapováním všech procesů ve firmě a podrobnou analýzou a optimalizací procesu tvorby a realizace zakázky.
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu jízdních kol
Mrázková, Daniela ; Koudelka, Jan (advisor) ; Bursíková, Marcela (referee)
Tato diplomová práce analyzuje kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu jízdních kol ve všech jeho fázích. Postihuje nejdůležitější související aspekty, které tento proces jakýmkoli způsobem ovlivňují a tím působí na konečné rozhodnutí spotřebitele. Součástí této práce je i vlastní marketingový výzkum umožňující již velmi konkrétní pohled, díky kterému bylo možné uvést i některá marketingová doporučení prodejcům a výrobcům jízdních kol.
Kupní rozhodovací proces v cestovním ruchu
Matysová, Radomila ; Koudelka, Jan (advisor) ; Mottlová, Libuše (referee)
Cílem diplomové práce je analyzovat jednotlivé fáze kupního rozhodovacího procesu na trhu cestovního ruchu. Součástí teorie jsou kapitoly zaměřené na trh cestovního ruchu, marketing cestovního ruchu a samotný kupní rozhodovací proces. V praktické části se věnuji dotazníkovému šetření, ze kterého mi vyplynuly důležitá data k analýze kupního rozhodovacího procesu. Cenné informace jsem získala také ze statistik institucí zabývajícími se trhem cestovního ruchu, mezi něž patří Czech Tourism a MEDIAN, s.r.o. V závěrečném shrnutí popisuji jednotlivé etapy nákupního rozhodnutí.
Velká Británie - Vybrané etapy z procesu dekolonizace
Tůmová, Jana ; Kučerová, Irah (advisor) ; Potužáková, Zuzana (referee)
Hlavním cílem mé práce je posouzení jednotlivých vybraných etap dekolonizace Britského impéria s přihlédnutím k politickým a ekonomickým jevům, které se na tomto procesu odrazily a ovlivnily jeho průběh. První část je obecně zaměřena na celkový dekolonizační proces, jeho hlavní etapy a zásadní události v těchto etapách, které určovaly hlavní rysy dekolonizačního procesu, druhá část se blíže zaměřuje na specifika rozpadu impéria v jednotlivých zemích, konkrétně Indii a Iráku.
ETL procesy
Husáriková, Světlana ; Rydzi, Daniel (advisor) ; Liška, Miroslav (referee)
Tato práce se zabývá ETL procesy a snaží se pokrýt jak obecné termíny, tak praktické informace a rady. Postupně vysvětluje jednotlivé fáze celého procesu, související termíny a pojmy a uvádí, kde se lze s ETL procesy nejčastěji setkat. Dále se věnuje návrhu celého ETL procesu. V praktické části upozorňuje na mnoho běžných úskalí, se kterými se vývojáři ETL procesů setkávají. Následuje výběr několika nejpoužívanějších ETL nástrojů, včetně shrnutí jejich hlavní funkcionality, a v jednom z těchto nástrojů je vytvořen ukázkový příklad. Závěr práce se věnuje několika nejvýznamnějším technologiím, které budou s největší pravděpodobností ovlivňovat vývoj ETL procesů v nejbližších letech.
Credit Rating
Karas, Vladimír ; Marinič, Pavel (advisor)
Charakteristika ratingu. Dělení a druhy ratingu (rating emise × rating emitenta; dlouhodobý rating × krátkodobý rating; mezinárodní rating × lokální rating). Obecné požadavky kladené na rating. Proces tvorby ratingu. Vyžádaný rating. Nevyžádaný rating. Ratingový proces na bázi volně přístupných informací. Uplatňované ratingové systémy. Ratingová kriteria. Využití a interpretace ratingové známky. Funkce ratingu. Rating v souvislosti s BASEL II. Rating v souvislosti s hospodářskými krizemi.
Nábor, výběr, přijímaní zaměstnanců ve společnosti Mediaedge:cia
Kmoštincová, Lenka ; Seidlová, Eva (advisor) ; Kočí, Ondřej (referee)
Personální managemet, náborový a výběrový proces,zdroje pracovních sil, metody náboru, životopis, výběrový pohovor,osobnost uchazeče přijímání a adaptace, metodika, předmět a cíle diplomové práce, profil společnosti Mediaedge:cia, popis procesu ve společnosti, dotazníkové šetření, rozhovory s manažery, doporučení v náborovém a adaptačním procesu, přílohy, návrh inzerátu, návrh plakátu, návrh "příručka zaměstnance".
Problems of convergence of Czech Republic to the EU15 average
Šípková, Katarína ; Taušer, Josef (advisor) ; Kalínská, Emílie (referee)
Práca hodnotí priebeh konvergencie ČR k priemernej úrovni EU15. Analyzuje faktory vplývajúce na tento proces a ich vývoj v čase a to predovšetkým vplyv priamych zahraničných investícií,stavu podnikateľského prostredia a hospodárskej politiky na konvergenciu. Využíva komparatívny prístup. Zameriava sa na vývoj reálneho sektoru. V záverečnej kapitole je doplnená čast o vzťahu nominálnej a reálnej stránky tohto procesu.
ITIL and its Possibility of Utilization in the SMB
Matějka, Marek ; Bruckner, Tomáš (advisor) ; Pavelka, Jan (referee)
Práce se zabývá možnostmi využití nejlepších praktik ITIL v prostředí malých a středních podniků (SMB). Hlavním smyslem je pak zhodnocení ITIL z pohledu SMB sektoru a nalezení styčných ploch, které jsou pro tyto firmy aplikovatelné. Jednotlivé kapitoly se pak věnují konkrétním cílům. První obsahová kapitola definuje pojmy a uvádí čtenáře do problematiky. Text se postupně zaměřuje na problematiku malých a středních firem, jejich ekonomické situace a manažerského přístupu. Další část je věnována stručnému popisu knihovny ITIL. Poslední část této kapitoly se zaměřuje na význam vyspělosti procesů pro firmy i ITIL. Druhá kapitola popisuje stav ITSM a IT governance v malých a středních firmách, nastiňuje problémy, kterým tato oblast čelí. Jsou zde také vybrány některé IT procesy, které by mohly být podporovány ITIL. Poslední obsahová kapitola se věnuje popisu vybraných ITIL procesů, způsobu jejich zavedení v SMB firmách a některým omezením. Na konci je okrajově zmíněn software pro podporu ITIL procesů. Největší autorův přínos lze spatřovat ve faktu, že se dané problematice vůbec věnoval. K dané problematice existuje jen velmi málo relevantních zdrojů. Autor ve své práci využívá nejen je, ale i zdroje z oblasti managementu či ekonomiky. Autorovy závěry jsou kromě literatury postaveny i na jeho zkušenostech z praxe.

National Repository of Grey Literature : 197 records found   beginprevious188 - 197  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.