National Repository of Grey Literature 4 records found  Search took 0.01 seconds. 
Communication in chosen company
HRUBÁ, Jana
The aim of my bachelor work is to analyze communication in a chosen company and suggest possible changes to improve it. Literary research explain communication in general and then it focuses on the communication with the customers. Practical part was based on questionnaire, which tries to find out how customer perceive communication with the chosen company and how company perceive communication with customers. This research was done in a company STN-ESOX spol. s r.o.
The marketing communication in the tourism in the micro region of Veselsko
PÍCHOVÁ, Iveta
The thesis focuses on the analyse of the marketing communication in the micro region Veselsko. The aim of the diploma paper was to find what the methods of the marketing communication have been used in the concrete micro region in the tourism.
Online public relations
Růžičková, Markéta Bc. ; Nový, Jan (advisor) ; Musil, Martin (referee)
Cílem práce je podat co nejširší přehled o problematice online public relations a jeho praktickém využití. Autorka ve své práci představuje online PR jako efektivní a účinnou formu komunikace a řízení vztahů s veřejností a poukazuje na přednosti a výhody PR prostřednictvím internetu. Analyzuje současnou situaci online PR u neziskových organizací působících na českém internetu a poukazuje na možnosti zlepšení jejich komunikačních strategií. Konkrétním výstupem z teoretických poznatků, vlastního výzkumu a zkušeností z praxe v oboru PR, je návrh strategie online public relations pro neziskovou organizaci.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.