National Repository of Grey Literature 4 records found  Search took 0.00 seconds. 
Real-Time Volumetric Terrain Rendering
Koblížek, Aleš ; Kobrtek, Jozef (referee) ; Matýšek, Michal (advisor)
Tato práce popisuje způsob implementace volumetrického terénu s důrazem na modifikovatelnost v reálném čase. Použitá datová struktura je bitové pole - materiál terénu není potřeba ukládat, takže pro uložení každého vzorku stačí jeden bit. Textura je odvozována na základě sklonu terénu. Vizualizace se provádí převodem na povrchovou reprezentaci pomocí algoritmu pochodující kostky a následným zobrazením polygonové sítě pomocí vykreslovacího řetězce. Terén i textura jsou generovány procedurálně. Pro rozrušení poměrně pravidelného povrchu je použit displacement mapping a teselace. Jemnější detaily jsou získány pomocí bump mappingu. Pro dynamické stíny je použit shadow mapping.
Visualization of 3D data in biomedical applications
Karzel, Michal ; Harabiš, Vratislav (referee) ; Štohanzlová, Petra (advisor)
This thesis describes the basic principle of optical coherence tomography and prepro- cessing of the measured raw data. Preprocessing is focused mainly on noise filtration, removing artifacts, normalization, conversion and compression of raw data. In this way preprocessed data is saved in a *. PFRG file as ”preprocessed fringe data”. Those pre- processed data will be visualised by simply software, which support three methods of visualisation. Volume data represented by voxels. Reconstruction of volume by marching cube algorithm. Cuts through volume along X, Y and Z axis.
Real-Time Volumetric Terrain Rendering
Koblížek, Aleš ; Kobrtek, Jozef (referee) ; Matýšek, Michal (advisor)
Tato práce popisuje způsob implementace volumetrického terénu s důrazem na modifikovatelnost v reálném čase. Použitá datová struktura je bitové pole - materiál terénu není potřeba ukládat, takže pro uložení každého vzorku stačí jeden bit. Textura je odvozována na základě sklonu terénu. Vizualizace se provádí převodem na povrchovou reprezentaci pomocí algoritmu pochodující kostky a následným zobrazením polygonové sítě pomocí vykreslovacího řetězce. Terén i textura jsou generovány procedurálně. Pro rozrušení poměrně pravidelného povrchu je použit displacement mapping a teselace. Jemnější detaily jsou získány pomocí bump mappingu. Pro dynamické stíny je použit shadow mapping.
Visualization of 3D data in biomedical applications
Karzel, Michal ; Harabiš, Vratislav (referee) ; Štohanzlová, Petra (advisor)
This thesis describes the basic principle of optical coherence tomography and prepro- cessing of the measured raw data. Preprocessing is focused mainly on noise filtration, removing artifacts, normalization, conversion and compression of raw data. In this way preprocessed data is saved in a *. PFRG file as ”preprocessed fringe data”. Those pre- processed data will be visualised by simply software, which support three methods of visualisation. Volume data represented by voxels. Reconstruction of volume by marching cube algorithm. Cuts through volume along X, Y and Z axis.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.