National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.01 seconds. 
Brand Management of a Selected Brand
Daly, James ; Chlebovský, Vít (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Cilem teto diplomove prace je zamerit se na predmet ktery se tyka rizeni znacky (branding). Primarnim cilem je shrnout problematiku rizeni znacky a nasledne aplikovat dosazene poznatky o vybrane znacce pusobici na ceskem trhu v prumyslu onlinovych hudebnich prehravacu. To znamena vyhodnoceni analyticke casti, ktera popisuje stavajici strategii rizene znacky a jeji soucasnou situaci na trhu. Zminene vyhodnoceni znacky vychazelo z prehledu teoretickych ramcu a jejich strategickych moznosti obsazenych v teoreticke casti. Nasledne jsou navrzeny pripadna doporuceni, ktera nabizi strategicke moznosti rizeni znacky, jez jsou navrzeny k tomu, aby znacce pomohli vylepsit svou pozici na ceskem trhu.
Brand Management of a Selected Brand
Daly, James ; Chlebovský, Vít (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Cilem teto diplomove prace je zamerit se na predmet ktery se tyka rizeni znacky (branding). Primarnim cilem je shrnout problematiku rizeni znacky a nasledne aplikovat dosazene poznatky o vybrane znacce pusobici na ceskem trhu v prumyslu onlinovych hudebnich prehravacu. To znamena vyhodnoceni analyticke casti, ktera popisuje stavajici strategii rizene znacky a jeji soucasnou situaci na trhu. Zminene vyhodnoceni znacky vychazelo z prehledu teoretickych ramcu a jejich strategickych moznosti obsazenych v teoreticke casti. Nasledne jsou navrzeny pripadna doporuceni, ktera nabizi strategicke moznosti rizeni znacky, jez jsou navrzeny k tomu, aby znacce pomohli vylepsit svou pozici na ceskem trhu.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.