National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.00 seconds. 
Marketing Strategy for New Market Development
Plottová, Sylvia ; RNDr. Michal Beránek, Ph.D., MBA (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Tato diplomová práce vysvětluje strategickou marketingovou analýzu a popisuje její použitelnost při vstupu na teritoriálně nové trhy. Cílem této diplomové práce je analyzovat současnou situaci ve společnosti TK MAXX a použít tyto závěry společně s teoretickými východisky k určení nejvhodnějších marketingových nástrojů za účelem úspěšného proniknutí na český trh.
Marketing Strategy for New Market Development
Plottová, Sylvia ; RNDr. Michal Beránek, Ph.D., MBA (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Tato diplomová práce vysvětluje strategickou marketingovou analýzu a popisuje její použitelnost při vstupu na teritoriálně nové trhy. Cílem této diplomové práce je analyzovat současnou situaci ve společnosti TK MAXX a použít tyto závěry společně s teoretickými východisky k určení nejvhodnějších marketingových nástrojů za účelem úspěšného proniknutí na český trh.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.