National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.01 seconds. 
Proposal for strategic brand development
Ludvík, Matyáš ; Chlebovský, Vít (referee) ; Zich, Robert (advisor)
V této diplomové práci je analyzován význam rozvoje značky v rámci odvětví home staging pro společnost Prostěvize, která se pohybuje v této sféře, jejíž cílem je získat lepší pozici na trhu. Diplomová práce popisuje významnou roli, kterou staging hraje pro zvýšení hodnoty nemovitostí, a zdůrazňuje, jak konkurenční je trh s nemovitostmi. Nastiňuje způsoby, jak zlepšit povědomí o značce Prostěvize, vedle některých předních amerických firem v této oblasti. Téma práce vyhodnocuje kompletní analýzu, kde je Prostěvize porovnávána se zavedenými americkými poskytovateli stagingových služeb. To zahrnuje studii jejich strategií, provozních přístupů, umístění na trhu a především jejich značku. Hlavním záměrem je však postoupit k realizovatelným poznatkům a kreativním nápadům, které lze přijmout za účelem zlepšení značky a tržního působení společnosti Prostěvize.
Proposal for Strategic Brand Development Activities
Gášpárová, Kristýna ; Chlebovský, Vít (referee) ; Zich, Robert (advisor)
The thesis focuses on the development of the Czech Republic Army as a brand and the strengthening of its reputation. Within the scope of the thesis, the foundations for the successful development of a theoretical framework suitable for building the brand of non-commercial organizations will be defined. The analytical part will be dedicated to the approaches to branding of the Czech Republic Army and other selected foreign armies. Attention will also be paid to other relevant areas that have an impact on brand perception. Based on the analyses conducted, proposals will be developed to enhance the perception of the Czech Republic Army as a modern, innovative, and reliable organization that is also an attractive employer.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.