National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.00 seconds. 
Internet and Social Networks as a Tool for The Contemporary Marketing Campaigns
Křenek, Lukáš ; Šimberová, Iveta (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Záměrem této práce je analyzovat nové praktiky používané při plánování marketingových kampaní. Zřetel je dán zejména na použití internetu a sociálních sítí, které zaznamenávají v posledních letech značný růst počtu uživatelů. Navíc například oproti televizním kampaním, náklady na ně jsou podstatně nižší. Jak si na tom tedy stojí internetové kampaně a je vůbec internetová kampaň úspěšná? Tato otázka je jedním z hlavních témat, kterými se bude práce zabývat. Další částí bude analýza význačných a originálních kampaní, které přispěli k dalšímu vývoji užívání nových médií.
Internet and Social Networks as a Tool for The Contemporary Marketing Campaigns
Křenek, Lukáš ; Šimberová, Iveta (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Záměrem této práce je analyzovat nové praktiky používané při plánování marketingových kampaní. Zřetel je dán zejména na použití internetu a sociálních sítí, které zaznamenávají v posledních letech značný růst počtu uživatelů. Navíc například oproti televizním kampaním, náklady na ně jsou podstatně nižší. Jak si na tom tedy stojí internetové kampaně a je vůbec internetová kampaň úspěšná? Tato otázka je jedním z hlavních témat, kterými se bude práce zabývat. Další částí bude analýza význačných a originálních kampaní, které přispěli k dalšímu vývoji užívání nových médií.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.