National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.00 seconds. 
Platform for Organizing Amateur Collective Sports
Láníček, Adam ; Španěl, Michal (referee) ; Herout, Adam (advisor)
Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat Platformu pro organizaci amatérského kolektivního sportu s důrazem na lední hokej, kde jsou náklady neefektivní organizace pravděpodobně nejvyšší. Narozdíl od tradičních systémů, zaměřených na organizaci rigidních skupin, přichází tato platforma s \emph{on demand} prvkem v podobě transparentní databáze utkání, která efektivně vzato tvoří trh účastníků a utkání ad hoc amatérského lední hokeje. Dále implementuje mechanismus sledování, který zdůrazňuje utkání, kterých se účastní oblíbení spoluhráči. Platforma se skládá z REST API serveru implementovaného v rámci Flask/Python a webového front endu naprogramovaného s pomocí knihovny React TypeScript. Designové návrhy přiložené k této práci byly vytvořeny v nástroji Figma. Cíle práce spočívající v návrhu platformy a implementace jejich klíčových částí, adekvátně podpořených ze strany serverového API, byly splněny. Další funkcionalita, jako například dokončení mechanismu udělování pozápasového hodnocení mezi hráči a e-mailová služba pro hlášení vybraných nadcházejících utkání, budou předmětem vývoje v budoucnu.
Platform for Organizing Amateur Collective Sports
Láníček, Adam ; Španěl, Michal (referee) ; Herout, Adam (advisor)
Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat Platformu pro organizaci amatérského kolektivního sportu s důrazem na lední hokej, kde jsou náklady neefektivní organizace pravděpodobně nejvyšší. Narozdíl od tradičních systémů, zaměřených na organizaci rigidních skupin, přichází tato platforma s \emph{on demand} prvkem v podobě transparentní databáze utkání, která efektivně vzato tvoří trh účastníků a utkání ad hoc amatérského lední hokeje. Dále implementuje mechanismus sledování, který zdůrazňuje utkání, kterých se účastní oblíbení spoluhráči. Platforma se skládá z REST API serveru implementovaného v rámci Flask/Python a webového front endu naprogramovaného s pomocí knihovny React TypeScript. Designové návrhy přiložené k této práci byly vytvořeny v nástroji Figma. Cíle práce spočívající v návrhu platformy a implementace jejich klíčových částí, adekvátně podpořených ze strany serverového API, byly splněny. Další funkcionalita, jako například dokončení mechanismu udělování pozápasového hodnocení mezi hráči a e-mailová služba pro hlášení vybraných nadcházejících utkání, budou předmětem vývoje v budoucnu.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.