National Repository of Grey Literature 1 records found  Search took 0.00 seconds. 
Proposal for strategic brand development
Ludvík, Matyáš ; Chlebovský, Vít (referee) ; Zich, Robert (advisor)
V této diplomové práci je analyzován význam rozvoje značky v rámci odvětví home staging pro společnost Prostěvize, která se pohybuje v této sféře, jejíž cílem je získat lepší pozici na trhu. Diplomová práce popisuje významnou roli, kterou staging hraje pro zvýšení hodnoty nemovitostí, a zdůrazňuje, jak konkurenční je trh s nemovitostmi. Nastiňuje způsoby, jak zlepšit povědomí o značce Prostěvize, vedle některých předních amerických firem v této oblasti. Téma práce vyhodnocuje kompletní analýzu, kde je Prostěvize porovnávána se zavedenými americkými poskytovateli stagingových služeb. To zahrnuje studii jejich strategií, provozních přístupů, umístění na trhu a především jejich značku. Hlavním záměrem je však postoupit k realizovatelným poznatkům a kreativním nápadům, které lze přijmout za účelem zlepšení značky a tržního působení společnosti Prostěvize.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.