National Repository of Grey Literature 1 records found  Search took 0.00 seconds. 
Political Marketing of the Political Party ANO 2011 in the Regional and Senate elections 2016: A Case Study of Pardubice Region
Luzar, Lukáš ; Švec, Kamil (advisor) ; Shavit, Anna (referee)
yužití politického marketingu na regionální a senátní o využití vybraných nástrojů politického jejich podobě a způsobu fungování během regionálních a senátních voleb v roce 2016. důrazem na odlišnosti. Podoba politického marketingu a způsob jeho fungování se do značné tohoto důvodu obsahuje práce srovnání volebních systémů do krajských zastupitelstev a Senátu Parlamentu České republiky. Stěžejní část práce představuje praktická část, která srovnává podobu, průběh a způsob fungování vybraných aspektů politického marketingu v rámci volebních kampaní během krajských a senátních voleb. Práce se zaměřuje zejména na specifika odlišných volebních kampaní, které jsou realizovány ostoru a čase, avšak při příležitosti odlišných druhů

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.