National Repository of Grey Literature 8 records found  Search took 0.00 seconds. 
Marketing Strategy of a Mountain Guesthouse
Königová, Jitka ; Koudelka, Jan (advisor) ; Mojžíšek, Ivan (referee)
The aim of this Master's thesis is to describe the creation of a marketing strategy with a practical example (a mountain guesthouse). The theoretical part of this thesis emphasizes the methodology and techniques of creating a marketing strategy which is then applied in the practical part. Special attention is paid to the application of theory from which the marketing strategy can be defined. The marketing strategy that has been formulated in the thesis is what will be recommended to the guest house as their future course of action.
Stanovení aktuální návštěvnosti biosférické rezervace Krkonoše a její celoroční dynamiky
KOLPRON CZ, s.r.o., Praha
Cílem je zdokumentování a analýza návštěvnosti biosférické rezervace Krkonoše v letech 2000 až 2002. Mezi určující parametry zpracované tematiky patří územní diferenciace návštěvnosti, časové cykly v počtech a chování návštěvníků a samotná struktura návštěvníků. Hlavní parametry analytické části, výběrové anketární šetření, dopravní průzkum (šetření parkovišť a monitoring přijíždějících návštěvníků), porovnání vybraných údajů za roky 2000 a 2001.
Sledování vlivu procesů vyvolaných geoturismem na životní prostředí v Českém ráji s návrhem opatření k eliminaci negativních dopadů
KOLPRON CZ, s.r.o., Praha
Základním cílem studie je na území CHKO Český ráj zkoumat územní rozdíly v zátěžích cestovním ruchem a jejich diferencované dopady na přírodní prostředí za účelem navrhnout konkrétní opatření pro šetrný rozvoj, případně omezení geoturismu. Zpráva přináší detailní popis jednotlivých prvků cestovního ruchu: ubytovacích, stravovacích a sportovních zařízení, informačních kanceláří, turistických atraktivit, možností parkování a veřejné dopravy. Navazuje podrobný rozbor monitoringu turistických zátěží a analýza percepce návštěvníků. Vše je zastřešeno uvedením adekvátních koncepčních a správních podkladů.
Identifikace prevenčního potenciálu živnostenských odpadů v ČR a jeho uplatnění v praxi: Živnostenský odpad
Markent, Praha ; ENZO, Praha ; SLEEKO, Praha ; Černík, Bohumil ; Kotoulová, Zdenka
Závěrečné výsledky komplexního výzkumného šetření, které bylo zahájeno v roce 2008. Zpráva zahrnuje analýzu 11 odvětvových skupin a 43 odvětvových podskupin. Počty zahrnutých organizací: "drobná výroba" 135, "prodej a servis automobil" 94, "markety" 66, "ubytování a stravování" 108, "doprava" 44 , "úřady" 79 , "školy" 114 , "zdravotní a sociální zabezpečení" 60, "nakládání s odpady " 58 , "sportovní zařízení " 12 a "pěstování rostlin" 11. Zpráva předkládá podrobné grafické zobrazení výsledků výzkumu podle jednotlivých otázek za všechny skupiny a souhrnné tabulky pro jednotlivé skupiny. Výsledky šetření jsou určeny pro stanovení produkce živnostenských/komunálních odpadů na daném území a pro optimalizaci databáze ukazatelů měrné produkce živnostenských odpadů.
Identifikace prevenčního potenciálu živnostenských odpadů v ČR a jeho uplatnění v praxi: Metodika přípravy projektů a demonstrační projekty prevence živnostenských odpadů
Centrum čistší produkce, Brno ; ENZO, Praha ; SLEEKO, Praha ; Šlesinger, Josef ; Černík, Bohumil ; Kotoulová, Zdenka
Cílem je vytvoření podmínek pro uplatnění preventivního principu ochrany životního prostředí v programech rozvoje živnostenské sféry, podporu revitalizace a restrukturalizace živností. Je popsána strategie získávání podniku, analýza vstupů a výstupů v podniku, problematické úseky získání údajů nezbytných pro vypracování projektu, zavádění metodiky čistší produkce vlastními pracovníky podniky. V přílohách jsou uvedeny projekty čistší produkce.
Identifikace prevenčního potenciálu živnostenských odpadů v ČR a jeho uplatnění v praxi: Živnostenský odpad
Markent, Praha ; ENZO, Praha ; SLEEKO, Praha ; Černík, Bohumil ; Kotoulová, Zdenka
Výsledky komplexního výzkumného šetření, které bylo realizováno v ČR v roce 2008 a zabývalo se nakládání s odpady mezi živnostníky. Zpráva zahrnuje analýzu 6 odvětvových skupin a 26 odvětvových podskupin. Skupina "drobná výroba" zahrnuje 135 organizací, skupina "prodej a servis automobil" zahrnuje 94 organizací, skupina "markety" zahrnuje 66 organizací, skupina "ubytování a stravování" zahrnuje 108 organizací, skupina "doprava" 44 organizace a skupina "úřady" 79 organizací. Zpráva předkládá podrobné grafické zobrazení výsledků výzkumu podle jednotlivých otázek za všechny skupiny a souhrnné tabulky pro drobnou výrobu.
Analysis and evaluation of Food and Beverage Department of a hotel
Sychrová, Veronika ; Mlejnková, Lena (advisor) ; Indrová, Jarmila (referee)
Analysis of the department and evaluation of present condition was elaborated at the request of the hotel manager. From the analysis comes the main aim - proposition of a new marketing concept. The structure of the thesis is divided into theoretical part concerning accommodation and gastronomic service and marketing. Practical part is then focused on the characteristic of the hotel in general, where the main emphasis is on competitor hotels and restaurants analysis. Following chapter addresses to food and beverage department description. After this part comes evaluation of the present condition and proposition of the new concept. Supposed contribution is using in the praxis of the specific hotel.
Analyses of the accommodation unit in chosen region {--} Šumava mountains
ŠUBRTOVÁ, Kateřina
The aim of the diploma thesis was to analyze the accommodation offer at Horská Kvilda,specifically comparison of quality and price connected accessibility of such services. One of the partial aims was to analyze current state of the selected accommodation unit, Lovecká chata, situated in the Horská Kvilda municipality, Šumava tourist region. Based on the comparison analysis and a field research to suggest measures leading to improvement of the market position of the accommodation unit.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.