National Repository of Grey Literature 3 records found  Search took 0.00 seconds. 
Proposal of Strategy of SBU Development
Šebesta, Petr ; Ondra, Petr (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Bývalý americký prezident prohlásil: “Plány jsou nic, plánování je všechno”. V tomto duchu lze říci, že dobře fungující systém strategického řízení je svým způsobem důležitější než samotné dokumenty, které produkuje. V tomto duchu se nese i celá tato práce, která zachycuje určitý stav strategie jedné strategické obchodní jednotky (SBU) firmy GlobSol CZ a její posun kupředu od původních abstraktních cílů k naprosto jasným a konkrétním krokům, které bude třeba v budoucnosti udělat pro rozvoj této obchodní jednotky. Po zhodnocení současného stavu teorie, je provedena analýza současného stavu strategie obchodní jednotky vzhledem k jejím okolím. Ze závěrečné SWOT analýzy jsou pak pro jednotlivé její prvky určovány cíle směřující ke strategickému rozvoji. Každý cíl je rozvinut do jednoho, či více kroků, které jasně determinují jak a kdy lze daného cíle dosáhnout. Na závěr je zhodnocen přínos této obchodní strategie, její předpoklady a rizikové faktory. Nejcennějším na celém dokumentu je však samotná činnost tvorby strategie, která rozvíjí zcela nové pohledy na možnosti rozvoje strategické obchodní jednotky.
Strategic management practices in the ghanaian banking industry: a study of Ecobank Ghana Ltd.
Kwasi Asante, George
Nowadays the financial sector has become a major player in developing the world economy. As in other African countries, the Ghanaian government in the way to boost the entry of more domestic banks in the banking industry has undergone several strategic developments over the past four decades. Although the massive entry of domestic banks seems that much has not changed in the Ghanaian financial sector, foreign banks are still leading the financial sector within the country, since these banks are the main sources of finance for government in pursuing developmental goals especially in priority sectors of the agriculture and industry. Owing to the fact that Ghana is still a developing country with banking and financial sectors vulnerable to the global economic issues, this thesis aims to analyse strategic management practices based on analysis of external and internal environment in the Ghanaian banking industry, concretely Ecobank Ghana. Methodologically, this research used both quantitative and qualitative techniques, mainly questionnaire and interview based on case study. The sampling method applied was non- probability, thus the data collection techniques were applied to a small representative sample which was nested in depth. The findings suggest that Ecobank Ghana had adopted various strategic management practices in tackling with areas such as situational analysis, strategy formulation, implementation and evaluation, but overall the management strategies are pinned on Ecobank Ghana’s policies. Apart from that, there were identified the key internal and external environment factors identified within Ecobank Ghana include timely reporting of financial performance, timely evaluation of strategies, staff briefing of management strategies, compliance to the Central Bank (Bank of Ghana) regulation and the necessity of continuous updates of implemented strategies.
Proposal of Strategy of SBU Development
Šebesta, Petr ; Ondra, Petr (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Bývalý americký prezident prohlásil: “Plány jsou nic, plánování je všechno”. V tomto duchu lze říci, že dobře fungující systém strategického řízení je svým způsobem důležitější než samotné dokumenty, které produkuje. V tomto duchu se nese i celá tato práce, která zachycuje určitý stav strategie jedné strategické obchodní jednotky (SBU) firmy GlobSol CZ a její posun kupředu od původních abstraktních cílů k naprosto jasným a konkrétním krokům, které bude třeba v budoucnosti udělat pro rozvoj této obchodní jednotky. Po zhodnocení současného stavu teorie, je provedena analýza současného stavu strategie obchodní jednotky vzhledem k jejím okolím. Ze závěrečné SWOT analýzy jsou pak pro jednotlivé její prvky určovány cíle směřující ke strategickému rozvoji. Každý cíl je rozvinut do jednoho, či více kroků, které jasně determinují jak a kdy lze daného cíle dosáhnout. Na závěr je zhodnocen přínos této obchodní strategie, její předpoklady a rizikové faktory. Nejcennějším na celém dokumentu je však samotná činnost tvorby strategie, která rozvíjí zcela nové pohledy na možnosti rozvoje strategické obchodní jednotky.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.