National Repository of Grey Literature 1 records found  Search took 0.01 seconds. 
Strategic Analysis of a Firm
Huniovský, Martin Bc. ; Kovář, František (advisor) ; Dvořák, Jiří (referee)
Práce charakterizuje činnost konkrétní firmy působící na domácím trhu v oblasti dovozu a distribuce potravin. Měnící se podmínky trhu vyžadují přizpůsobení se těmto změnám, kdy prvním krokem k úspěchu je pečlivá analýza současného stavu. Rozbor vnějšího okolí firmy, zejména prostřednictvím PEST analýzy, Porterova modelu konkurenčních sil a BCG matice, a vnitřního prostředí pomocí stručné marketingové analýzy a finanční analýzy, je základním prvkem pro tvorbu SWOT analýzy, jako výstupu analýz vnitřního a vnějšího prostředí. Návrh optimální strategie firmy na základě výsledků SWOT analýzy s cílem přizpůsobení se daným podmínkám trhu.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.