National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.01 seconds. 
Proposal for Business Strategy of Newly Established Company
Šesták, Ondřej ; Chlebovský, Vít (referee) ; Zich, Robert (advisor)
Ve 21. století se v srdci Evropy stále najde množství lidí, kteří mohou jen s velkými obtížemi sehnat dobře padnoucí obuv. Nejedná se o nějakou specifickou potřebu, ale jde minimálně o případ slečen a žen s chodidly začínajícími na velikosti bot 43. Diplomová práce se zabývá touto situací z podnikatelského hlediska a nabízí potenciální řešení ve formě obchodní strategie nově založeného podniku. Navržená obchodní strategie může být použita jako jeden z materiálů pro rozhodování ohledně vstupu na trh s nově založenou firmou.
Nabídka na trhu s obuví v ČR
Novosadová, Šárka
This thesis deals with analysis of different components of footwear propositions on Czech footwear market from year 1993 to 2015. More specifically it is focused on footwear production, total import from abroad and only China´s importation. There is a closer description of footwear market situation and basic indexes of footwear industry in theoretical part of this work. Its practical part considers decomposition of single time series and detection of structural change in their development. Source data for this part was taken from web pages of Czech Statistical Office and from Czech shoe polish and leather making association studies.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.