National Repository of Grey Literature 4 records found  Search took 0.01 seconds. 
Saving the Kyselka spa
Erba, Lukáš ; Matyáš, Ondřej (advisor) ; Dohnalová, Marie (referee)
Tématem této práce je kampaň za záchranu lázní Kyselka, kterou vedla "Asociace sdružení pro ochranu a rozvoj kulturního dědictví" a studentská iniciativa "Opravte Kyselku!". Hlavním cílem této práce je prozkoumat tuto kampaň a zjistit, jak se aktivisté občansky angažovali, že se jim podařilo přimět vlastníky k rekonstrukci zchátralých lázní. Práce popisuje a vysvětluje průběh kampaně, ukazuje na jednotlivé strategie aktivistů, snaží se najít nejúspěšnější události a důvody, které stály za úspěchem těchto událostí. Práce je koncipována jako případová studie a k nalezení odpovědí byly použity různé metody: studium různých dokumentů, rozhovory s jednotlivými aktivisty, analýza diskuzí v médiích aj. V závěrečné části jsou zodpovězeny výzkumné otázky a navrženy další možnosti výzkumu.
Image of the Mattoni brand
Hašková, Denisa ; Postler, Milan (advisor) ; Mikeš, Jiří (referee)
The aim of the thesis is to analyze the image of the Mattoni brand on the Czech market. The thesis is divided to the three parts. The first chapter provides the theoretical background, which characterizes the brand, the image of the brand and the communication. The second part of the thesis mentions the company Karlovarské minerální vody and its subsidiary brands. The brand Mattoni is described in detail. This part mentions the product portfolio, the enangement and the ways of communication. The last chapter consists of the research and the SWOT analysis of the Mattoni brand. The conclusion of the thesis provides the evaluation of the results and the future recommendations.
Saving the Kyselka spa
Erba, Lukáš ; Matyáš, Ondřej (advisor) ; Dohnalová, Marie (referee)
Tématem této práce je kampaň za záchranu lázní Kyselka, kterou vedla "Asociace sdružení pro ochranu a rozvoj kulturního dědictví" a studentská iniciativa "Opravte Kyselku!". Hlavním cílem této práce je prozkoumat tuto kampaň a zjistit, jak se aktivisté občansky angažovali, že se jim podařilo přimět vlastníky k rekonstrukci zchátralých lázní. Práce popisuje a vysvětluje průběh kampaně, ukazuje na jednotlivé strategie aktivistů, snaží se najít nejúspěšnější události a důvody, které stály za úspěchem těchto událostí. Práce je koncipována jako případová studie a k nalezení odpovědí byly použity různé metody: studium různých dokumentů, rozhovory s jednotlivými aktivisty, analýza diskuzí v médiích aj. V závěrečné části jsou zodpovězeny výzkumné otázky a navrženy další možnosti výzkumu.
Event Marketing
Martinková, Anna ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Černá, Jitka (referee)
The diploma thesis deals with problems of event marketing and its position in the communication mix of the companies Karlovarské minerální vody, a.s. and EMCO spol. s.r.o.. First of all it describes basic theory aspects of event marketing. The practical part of the thesis faces the two brands application of event marketing strategy. According to defined aspects the thesis describes and weighs one of Mattoni events and one of Emco events.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.