National Repository of Grey Literature 4 records found  Search took 0.00 seconds. 
Website Optimization Proposal for the Organization Based on Google Analytics
Sydorenko, Polina ; Matečná, Mária (referee) ; Luhan, Jan (advisor)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh konfigurace nástrojů Google Analytics 4 pro digitální společnost v Brně. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část zkoumá teoretické základy webové analytiky a jejích nástrojů. Druhá část zahrnuje analýzu aktuálního stavu konfigurace nástrojů pro analýzu webových stránek společnosti a provedení důkladné analýzy výkonnosti webu. Nakonec třetí část představuje návrh řešení odvozený z analýzy současného stavu a požadavků společnosti s aplikací teoretických konceptů probíraných v celé práci.
Website Optimization Proposal for the Organization Based on Google Analytics
Sydorenko, Polina ; Matečná, Mária (referee) ; Luhan, Jan (advisor)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh konfigurace nástrojů Google Analytics 4 pro digitální společnost v Brně. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část zkoumá teoretické základy webové analytiky a jejích nástrojů. Druhá část zahrnuje analýzu aktuálního stavu konfigurace nástrojů pro analýzu webových stránek společnosti a provedení důkladné analýzy výkonnosti webu. Nakonec třetí část představuje návrh řešení odvozený z analýzy současného stavu a požadavků společnosti s aplikací teoretických konceptů probíraných v celé práci.
Selection and Implementation of Analytical Tool for E-commerce Website
Coufal, Daniel ; Koch, Miloš (referee) ; Luhan, Jan (advisor)
The bachelor thesis focuses on the selection and implementation of an analytical tool for the purpose of measuring specific events according to the new analytical strategy implemented within a specific e-commerce website. The theoretical part introduces the principles and individual concepts that are the building blocks in the other parts of the thesis. The analytical part presents an evaluation of the current state, the proposal of a new analytical strategy and the tools needed for its implementation. The practical part describes the implementation of this strategy.
Implementation of Google Tag Manager
Kumsta, Tomáš ; Hradil, Jiří (advisor)
The aim of this thesis is to explain advantages of using Tag Management systems on webpages. This thesis compares different systems and advantages and disadvantages of their functionality and usability. Based on this comparison reasons for popularity of Google Tag Manager are found and its implementation is shown. It is used in praxis to implement different tracking, remarketing and other codes, which can be used by a website operator to implement these codes without changing the source code of the website itself. The thesis contains complete implementation of Google Analytics tracking code and Google Ad-words remarketing code in Google Tag Manager. The example of implementation and settings of this system is done to benefit a real Internet business.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.