National Repository of Grey Literature 42 records found  beginprevious33 - 42  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Segmentace na trhu jogurtů
Vacek, Jan ; Koudelka, Jan (advisor) ; Mottlová, Libuše (referee)
Cílem této práce je na základě vybraných metod a s použitím primárních i sekundárních údajů odhalit podstatné diference mezi spotřebiteli na trhu jogurtů. Tyto diference pak použít k odkrytí segmentů, rozvoji jejich profilu a určení atraktivity těchto segmentů. Nakonec je přidáno určité doporučení pro další marketingové aktivity na daném trhu.
Výzkum spotřebitelkého vnímání cen se zaměřením na cenové prahy
Procházková, Lenka ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Koudelka, Jan (referee)
Práce zkoumá vnímání cen, jejich přijatelnost pro spotřebitele, vnímanou cenu ? cenové úrovně, akceptovatelné ceny, jakou cenovou úroveň spotřebitel preferuje, cenové relace ? podmíněné komparace ceny ? odhad ceny ostatních výrobků na základě stanovené ceny jednoho produktu. Nejlepší značku u spotřebitele, podle čeho se spotřebitelé rozhodují při nákupu a rozdílnosti ve vnímání cen u jednotlivých skupin spotřebitelů.
Kupní rozhodovací proces v cestovním ruchu
Matysová, Radomila ; Koudelka, Jan (advisor) ; Mottlová, Libuše (referee)
Cílem diplomové práce je analyzovat jednotlivé fáze kupního rozhodovacího procesu na trhu cestovního ruchu. Součástí teorie jsou kapitoly zaměřené na trh cestovního ruchu, marketing cestovního ruchu a samotný kupní rozhodovací proces. V praktické části se věnuji dotazníkovému šetření, ze kterého mi vyplynuly důležitá data k analýze kupního rozhodovacího procesu. Cenné informace jsem získala také ze statistik institucí zabývajícími se trhem cestovního ruchu, mezi něž patří Czech Tourism a MEDIAN, s.r.o. V závěrečném shrnutí popisuji jednotlivé etapy nákupního rozhodnutí.
Kulturní diference a jejich význam v chování spotřebitele
Březíková, Markéta ; Koudelka, Jan (advisor) ; Mottlová, Libuše (referee)
Diplomová práce sleduje kulturní diference a jejich význam v chování spotřebitele. V první části jsou vysvětleny pojmy jako kultura, její vliv na spotřebitele a jsou analyzovány také nehmotné prvky kultury jako neverbální komunikace, hodnoty či body image. Následuje krátký a obecný popis sledovaných krajin co se týče historie a přírodních podmínek. Zmíněny jsou také kulturní dimenze dle Geerta Hostedeho. Další část diplomové práce vychází z dotazníkového šetření zaměřující se na vymezení analyzovaných prvků kultury obsahující stravovací a mediální zvyky, vztah ke značkových produktům a módním trendům, dále na nákupní rozhodovací proces a postavení muže a ženy ve společnosti. které je poté analyzováno a jsou vyvozeny závěry. Je také na začátku stanoveno několik hypotéz, které jsou na konci diplomové práce potvrzeny či vyvráceny. V dotazníku je použita analýza I. stupně a využity jsou také křížové tabulky.
Marketing strategy of the chosen company
Hudos, Radek ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Mottlová, Libuše (referee)
Práce se zabývá marketingovou strategií. V teoretické části je kladen důraz na plánovací etapu strategického marketingového procesu. Praktická část je zaměřena na deskripci situace vybrané společnosti. Následuje podrobná marketingová situační analýza a samotné navržení marketingové strategie v rozdělení na čtyři dílčí strategie - výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační.
Uvedení nové značky na český trh
Hulínová, Kateřina ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Dusil, Roman (referee)
Tématem práce je uvedení nové značky profesionální vlasové kosmetiky, značky Redken, na český trh. Teoretická část se zabývá marketingovým mixem a značkou. Praktická část nejdříve představuje společnost L'Oréal, vlastníka značky, a poté strategii plánovaného uvedení. Důraz je zaměřen na marketinogvý mix, positioning značky a hlavní body strategie. V závěru je zhodnocení představeného projektu.
Czech Retail Chain's Competitive Position Development
Häuser, Vít ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Bursíková, Marcela (referee)
Analýza konkurenční pozice Jednoty Opava s.d. za pomoci sekundárních dat a nástroje analýzy SWOT. Identifikace tržních výzev a mezer, provedení zákaznického výzkumu trhu za účelem nalezení slabých míst v marketingovém mixu firmu. Segmentace zákaznických skupin. Porovnání s konkurencí.
Sportovní sponzoring
Lutovský, Marek ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Stříteský, Václav (referee)
Sponzoring je relativně novým nástrojem komunikačního mixu. Nástrojem, který umí zasáhnout cílovou skupinu, vybudovat tzv. ?goodwill?, zefektivnit reklamní kampaně a dopomoci lepším vztahům s klíčovými partnery. Má hodně společného se vztahy k veřejnosti (PR), reklamou a ?Event marketingem?, měl by však pro svou jedinečnost zůstat samostatným a plnohodnotným nástrojem komunikačního mixu. Jeho nejoblíbenější formou je v posledních letech bezpochyby sportovní sponzoring. Sport znamená emoce, boj, vytrvalost, dokonalost, vítězství ? hodnoty, na něž aspiruje každá společnost. Jedním z nejdůležitějších prvků je ale lidský faktor a jeho pocit sounáležitosti a ztotožnění se prostřednictvím daného sportu se značkou sponzora, a to přirozenou cestou emocí. Firmy zde logicky spatřují komunikační potenciál který se dá snadno přetvořit na jednu z konkurenčních výhod. A to nejen díky vytvořenému goodwillu v očích zákazníků, ale také díky relativně novým, dynamickým nástrojům pro firemní marketingovou strategii. Tato práce se věnuje jednomu z největších sponzoringových projektů, které byly v České Republice realizovány a to současnou podporou národního hokejového týmu, společně se sponzorstvím MS 2004 společností Eurotel
Kritéria zákazníků při výběru prodejny-obchodního řetězce
Pejzl, David ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Bursíková, Marcela (referee)
Tato práce se zabývá kritérii zákazníků při výběru prodejny ? obchodního řetězce. Cílem práce je porovnat chování zákazníků menšího města ? Kralup nad Vltavou s výsledky celorepublikového výzkumu. V práci vysvětluji vzniklé odchylky.
Zavedení výrobku na trh
Novotná, Olga ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Vávra, Oldřich (referee)
Práce se zabývá inovacemi, jejich druhy a významem. Charakterizuje jednotlivé kroky zavádění výrobku na trh. Nastiňuje tvorbu dalších složek marketingového mixu. Zaměřuje se na společnost Linet, předního českého výrobce zdravotnického vybavení, a její domácí i zahraniční konkurenci. Popisuje a hodnotí průběh zavedení výrobku této firmy na trh. Jedná se o transportní lůžko Stretcher Sprint.

National Repository of Grey Literature : 42 records found   beginprevious33 - 42  jump to record:
See also: similar author names
4 MOTTLOVÁ, Lenka
4 Mottlová, Lenka
1 Mottlová, Lucie
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.