National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.01 seconds. 
Introduction of new product to the market
Horáčková, Andrea ; Boučková, Jana (advisor) ; Mohelská, Hana (referee)
This Master's Thesis deals with the introduction of the new type of contact lenses ACUVUE to the Czech market. The thesis is divided into three parts. The first is focused on theoretical analysis of the standard procedure for introducing of new products to the market which is possible to find in professional publications. The practical part analyses the introduction procedure of new ACUVUE contact lenses in Vision Care Division of Johnson & Johnson company. Final part of this thesis includes evaluation of the Vision Care marketing strategy and recommendations which can improve the introducing procedure for the future. The required outcome of this work is the evaluation of the analysis and set a few recommendation for improvement of the introduction process for the future.
Analysis of employee benefits systém
Horáčková, Andrea ; Šikýř, Martin (advisor) ; Mohelská, Hana (referee)
Hlavním cílem bakalářské práce na téma Analýza systému zaměstnaneckých výhod je především uvedení do problematiky zaměstnaneckých výhod, přiblížení daňové optiky jednotlivých oblastí nepeněžního odměňování a současného poskytování benefitů v České republice. Dílčími cíli jsou teoretický rozbor této oblasti řízení lidských zdrojů, seznámení se systémem zaměstnaneckých výhod v konkrétní společnosti a na závěr představení změn, které nastanou plánovanou reformou daňového systému v roce 2008.

See also: similar author names
2 Horáčková, Agáta
2 Horáčková, Alena
1 Horáčková, Alice
3 Horáčková, Aneta
5 Horáčková, Anna
2 Horáčková, Annie
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.