National Repository of Grey Literature 621 records found  beginprevious551 - 560nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Management Consulting
Novotný, Jiří ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Management Consulting is a profession which is developing very quickly all over the world including Czech Republic. It offers useful services for businesses as well as for non-profit and public sector. It is also attractive opportunity for fresh university graduates not only of business studies. In this project I strive to define this field and its origin as well as to describe the structure of a typical consulting firm and to predict future trends in management consulting. I used the accessible literature, analysis and personal interviews with consultants and prospective candidates. At the end I incorporated two case studies as an example of how management consulting works.
Segmentace zákazníků a její využití (vybrané problémy)
Turner, Oldřich ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
In the world of today, when the differences between people are becoming more and more significant and individualism is stressed more often than ever, people have wider choices. In this situation the companies are facing major challenges in serving these more and more demanding customers. To be able even to get the attention of some people, companies need to provide or offer some value. And the value can be delivered only when a company knows what is in the heads of their (potential) customers, i.e. what are their needs, desires, wishes, etc. And that\\\'s when segmentation comes into play. Efficient segmentation is a key success factor of drawing customer attention and tailoring the offer to this particular customer to satisfy his/her needs. Efficient (and if possible innovative) segmentation is also often a source of competitive advantage, because it is usually based on data that are difficult to obtain for competitors. The main goal of the paper is twofold: to enlighten what segmentation means and how it is connected to the overall marketing and business strategy and to show real world examples. The paper is divided into two main parts, the first one focusing on theoretical aspects of segmentation and on what lies beneath it. The second part is then focusing on real world situations and examples how various firms from various industries used innovative and modern approaches to segmentation to increase their sales, profit and overall value.
Strategie rodinné obchodní firmy (vybrané problémy)
Žahourková, Michaela ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Práce se zabývá vývojem konkrétní rodinné obchodní firmy v kontextu historického vývoje a navrhuje možnou strategii pro udržení ziskovosti do budoucnosti. Vývoj je posuzován zejména v kontextu politických změn v České republice a v kontextu změn preferencí účastníků cestovního ruchu.
Význam segmentace zákazníků pro strategii firmy
Salavová, Marta ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Cílem bakalářské práce je zmapování významu segmentace zákazníků pro strategii firmy a její pozice v rámci marketingového mixu. Důležitým prvkem je členění tématu ze dvou hledisek na tzv. interní segmentaci využívající moderních informačních technologií (především práce s daty, využívání CRM a Data Mining technologií) a tzv. externí segmentaci založenou na průzkumu životního stylu populace. Závěr práce je věnován trendům v životním stylu české společnosti s využitím typologií čtyř organizací, které se průzkumem trhu zabývají. Součástí práce je srovnání těchto typologií a příklad praktické využitelnosti jedné z nich.
Způsob výběru dodavatele retailingové firmy
Špačková, Lenka ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Práce pojednává o výběru dodavatelů retailingovými firmami a jeho důležitosti a významu. První část zpracovává teoretickou oblast. Ve druhé, praktické části obsahuje konkrétní případy tří firem - nadnárodního retailera (Ahold Czech Republic, a.s.), lokálního maloobchodníka (Koloniál Schwarz) a tuzemského výrobce (Alima značková potravina, a.s.). Porovnává jejich postupy a přístupy, zmiňuje jejich klady a zápory.
Výběr strategického partnera (při vstupu na trh)
Parobková, Lenka ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Práce definuje kritéria optimálního výběru strategického investora při vstupu na zahraniční trh formou fúze či akvizice. Jsou zhodnoceny faktory ovlivňující strategii růstu společnosti, výběr vhodného cílového trhu a výběr vhodného akvizičního cíle. Dále je v práci popsán samotný akviziční proces včetně právních dokumentů, které transakci provázejí. Poslední část této práce je věnována zhodnocení cílové společnosti a metodám určení kupní ceny a končí samotným uzavřením celé transakce.
Retailing v Peru
Palečková, Iva ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Za téma své bakalářské práce jsem si zvolila maloobchod (retailing) v Peru. Cílem mé bakalářské práce je popsat maloobchod především v hlavním městě Peru, Limě. Toto téma jsem si vybrala, protože jsem v Limě 13 měsíců žila a mohu tak subjektivně popsat Peruánské maloobchodní prostředí.
Key Account Management
Dvořák, Dalibor ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Práce monitoruje rozvoj českého maloobchodního trhu od roku 1989 do roku 2006. Zaměřuje se na vstup mezinárodních obchodních řetězců do České republiky a na s ním spojený vznik a rozvoj Key Account Managementu. Stěžejní je analýza činností Key Account oddělení tabákové společnosti Imperial Tobacco CR. Nezbytným předpokladem je také identifikace a charakteristika českého tabákového trhu.
Implementation strategy for a new service on the Czech market
Vejsadová, Klára ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Základní téma následující práce vychází ze stále aktuálnější problematiky využívání přírodních zdrojů a ekologických důsledků lidské činnosti. Samotnému napsání práce předcházela úvaha o vlivu výroby a používání jednorázových plenek na životní prostředí. Kromě vysoké náročnosti výroby na surovinové zdroje a energie je největším negativním výstupem spotřeby plen na jedno použití vznik enormního množství odpadu, jenž končí na skládkách. Postupným sbíráním informací k problematice a zejména seznámením se s existencí takzvané plenkové služby v zahraničí, jež představuje ekologičtější a zároveň stejně pohodlnou alternativu jednorázových plen, vedly k rozhodnutí, pokusit se v rámci diplomové práce vyhodnotit možnost zavést tuto službu v České republice.
Podnikání ve specifickém odvětví služeb
Jiroušová, Šárka ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Cílem práce je revize desetileté existence firmy Skischool Krkonoše, podnikající ve specifickém odvětví služeb. Práce je zaměřena na silné a slabé stránky fungování firmy s důrazem na vnější a vnitřní design, nabídku služeb a reklamu. Součástí jsou konkrétní návrhy na zdokonalení poskytovaných služeb.

National Repository of Grey Literature : 621 records found   beginprevious551 - 560nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.