|
Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Madeta a.s.
Hadačová, Michaela ; Ezrová, Hana (advisor)
Práce obsahuje základní informace o firmě Madeta a.s., její historii a současnosti. Pomocí SWOT analýzy zhodnocuje slabé a silné stránky firmy, příležitosti a hrozby. Práce dále analyzuje marketingové nástroje v pořadí produkt, propagace, distribuce a cena. Součástí práce je Marketingový výzkum hodnotící dotazník a ochutnávku prováděnou na studentské koleji s 15 studenty. Závěr patří vybraným návrhům na zlepšení stávající situace v podniku.Součástí příloh je ceník produktů firmy a zajímavosti, které se do vlastního obsahu nehodily.
|
|
Nástroje marketingového mixu ve vybrané organizaci se zaměřením na produkt
Prynkeová, Jana Bc. ; Nesnídalová, Jitka (advisor) ; Hakl, Jiří (referee)
Diplomová práce se zabývá realizací marketingového mixu v malé firmě. Teoretická část představuje stručný úvod do problematiky tvorby marketingového mixu. V praktické části jsou analyzovány jednotlivé součásti marketingového mixu, tak jak jsou uplatňovány ve zvolené firmě, přičemž nejobsáhlejší kapitola je věnována analýze produktu. Poslední kapitola je věnována zhodnocení a návrhům na zlepšení jednotlivých prvků marketingového mixu používaných ve vybrané organizaci.
|
| |
|
New product introduction
Rusfel, Martin ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Češka, Bohumír (referee)
Tématickým zaměřením práce je zavádění nového produktu. Práce se zabývá konkrétní firmou, která se snaží zavést na trh nový produkt. Cílem práce je navržení takového marketingového mixu pro takový segment, který by umožnil úspěšné zavedení nového produktu, s využitím SWOT analýzy a analýzy konkurence. Autor nastiňuje současnou pozici firmy, hlavní konkurenty, cílový segment a vhodný marketingový mix.
|
| |
|
Product placement jako nástroj marketingové komunikace
Mika, Jiří ; Puchýř, Milan (advisor) ; Grmela, Tomáš (referee)
Product placement je nový fenomén marketingové komunikace. Tato práce přináší analýzu product placementu a principů, na nichž je založen. Definuje placement. Popisuje jeho historický vývoj a současnou situaci. Zkoumá, zda je tento nástroj efektivní z hlediska marketingu. Pozastavuje se také nad rozdílným přístupem k regulaci placementu v USA a v Evropě. Zkoumá etiku placementu a odhaduje jeho budoucí vývoj na globálním trhu a v ČR.
|
|
Rozbor prvků marketingového mixu (produkt,cena)
Heralová, Jana ; Nesnídalová, Jitka (advisor) ; Nesnídalová, Jitka (referee)
Práce je rozdělena na dvě části.První část je teoretická a druhá část je praktická.V teoretické části jsou zahrnuty pojmy marketing, marketingové koncepce, marketingový mix. Praktická část obsahuje pojmy charaktestika firmy Medin a.s., sortiment firmy, produkt, cena, porovnání firmy Medin a.s. s konkurencí.
|
| |
| |
|
Vývoj produktové struktury na českém pojistném trhu
Pavezová, Monika ; Dědková, Eva (advisor) ; Daňhel, Jaroslav (referee)
Práce podrobně analyzuje tendence ve vývoji produktové stuktury na českém pojistném trhu. Podrobně se zaměřuje na zachycení změn a jejich přičin ve struktuře pojistných produktů v posledním období. Snahou bylo uvést důležité aspekty vedoucí k přizpůsobování se produktové struktury tržnímu hospodářství. Zmíním produkty nacházející se v současné době na českém pojistném trhu na konkrétních číslech a demonstruji jejich vývoj v posledních letech. Srovnám životní a neživotní pojištění. Prognózování možného a předpokládaného složení struktury obou segmentů do budoucích let nejenom v návaznosti vstupu České republiky do Evropské unie je konečným cílem práce.
|