Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Technologické a ekonomické aspekty mezinárodního online marketingu
Vlčko, Martin ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Rojek, Miroslav (oponent)
S rozvojem internetu se otevřel nový podnikatelský trh s velmi nízkou bariérou vstupu. Tímto se stalo online obchodování velmi oblíbené a samozřejmě také konkurenční. Cílem této práce je popsat podnikání na internetu, zejména fázi propagace, techniky měření kampaní a jejich vyhodnocování tak, aby vedlo k pozitivním nejen finančním výsledkům. První kapitola se zabývá popisem dostupných nástrojů online propagace, technologických možností měření a následného vyhodnocování výsledků podnikatelských aktivit. V další části je pak popsán celý proces na konkrétním případu prosperující a rychle rostoucí mezinárodní společnosti Pixmac, včetně detailních popisů nastavení měřícího systému, výběru propagačních nástrojů a výpočtů návratností investic pro optimalizaci a nastavení kampaní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.