Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Spokojenost zákazníků se službami Avalon fitness centra
Roztočil, Jiří ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Spokojenost zákazníků se službami Avalon fitness centra zjistit spokojenost zákazníků poskytovanými službami prostřednictvím dotazníku . Na základě zjištěných výsledků změny a doporučení, které by měly vést ke zlepšení kvality poskytovaných služeb v Pro zjištění spokojenosti zákazníků se službami v použito modifikované metody SERVPERF dotazníku. dotazník měří skutečné vnímání kvality poskytovaných služeb. Mimo dotazníkového šetření proběhly polostrukturované rozhovory pro prohloubení problematiky s Výsledky dotazníkového šetření jsou znázorněny pomocí grafů a tabulek. výsledků je zřejmé, že jsou zákazníci Avalon fitness centra s službami velmi spokojeni. Nejvíce jsou zákazníci spokojeni s vybavením, poskytování služeb ve smluveném čase a trenéry. Naopak negativně vnímají čistotu zázemí, chování recepčních, skříňky v šatnách a aktualizování Klíčová slova: sportovní služby, služby, marketingový výzkum, spokojenost zákazníků,

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.