Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Návrh komunikační strategie obchodní firmy cílené na segment „senioři“ s důrazem na využití sociálních sítí
Dolečková, Hana
Dolečková, H. Návrh komunikační strategie obchodní firmy cílené na segment „senioři“ s důrazem na využití sociálních sítí. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tématem této bakalářské práce je návrh komunikační strategie pro obchodní firmy cílené na seniory za využití sociálních sítí. Pomocí dotazníkového šetření (n=284) bylo prozkoumáno a detailně popsáno chování seniorů na internetu a sociálních sítích, především na sociální síti Facebook. Z výsledků primárních dat je navržena komunikační strategie, pomocí které by mohly obchodní firmy oslovit tento segment. Dosažené výsledky mohou sloužit také jako pomocný materiál při zpracování vlastní komunikační strategie jednotlivým firmám podnikajícím v různém odvětví.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.