Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Marketingové aktivity obchodu Ganga
Jarošová, Jana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Vrančíková, Marie (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá činnostmi obchodu Ganga, který se zaměřuje na prodej indického oblečení. To přináší velice úzký zákaznický segment. Teoretická část je zaměřena na přiblížení marketingu a marketingového mixu. V praktické části je zhodnocena současná situaceGangy a jejích konkurentů, kteří nabízí obdobný sortiment zboží. Dále je shrnut marketingový mix a jsou navržena zlepšení, která by měla pomoci při získání nových zákazníků a vytvořit dobrý vztah s těmi stávajícími. Všechny návrhy jsou zaměřeny na budování vztahu zákaznic s Gangou a hlavně její majitelkou Veronikou Kobesovou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.