Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh optimalizace traťového úseku Častolovice – Solnice v km 9,4 – 11,6
Faltýnek, Petr ; Burda, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Návrh optimalizace traťového úseku Častolovice – Solnice v km 9,4 – 11,6. Návrh zvýšení traťové rychlosti na maximální možnou hodnotu, skladba železničního svršku a návrh typu konstrukce železničních přejezdů. Ve vybraném úseku bude navržena rekonstrukce zastávky Rychnov nad Kněžnou. Návrh rekonstrukce odvodnění.
Návrh rekonstrukce železničních stanic Šternberk a Bohuňovice
Šatánek, Jan ; Brůha, Bohuslav (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Návrh rekonstrukce železničních stanic Šternberk a Bohuňovice obsahuje návrh zvýšení traťové rychlosti v hlavní koleji na nejvyšší možnou hodnotu, návrh rekonstrukce staničních kolejí a výhybek, návrh nových nástupišť splňujících podmínky pro přístup osob s omezenou schopností pohybu a orientace a návrh nového systému odvodnění. Součástí je návrh vhodné skladby železničního svršku a pražcového podloží a návrh konstrukce železničních přejezdů.
Návrh rekonstrukce trati v km 45,7 až 48,7 Hlinsko v Č. - Žďárec u Skut.
Šatánek, Jan ; Burda, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Návrh rekonstrukce trati Hlinsko v. Č. – Žďárec u Skut. v km 45,7 – 48,7 obsahuje návrh zvýšení traťové rychlosti na maximální možnou hodnotu, návrh vhodné skladby železničního svršku a pražcového podloží, návrh optimální konstrukce železničních přejezdů. V zadaném úseku je navržena rekonstrukce zastávek a odvodnění železničního spodku.
Návrh zvýšení traťové rychlosti v úseku Moravské Budějovice - Šumná
Vlachová, Dominika ; Komárek, Jan (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá možností zvýšení rychlosti pro traťový úsek Moravské Budějovice – Šumná. Zvýšení rychlosti je posuzováno se současnými geometrickými parametry koleje, a poté s navrhovanými změnami geometrických parametrů koleje. Navrhované změny však nesmí způsobit výrazné zásahy do tělesa tratě. Dále je také brán ohled na omezení rychlosti v místech železničních přejezdů, kolejových rozvětvení, poloh návěstidel apod.
Rekonstrukce železniční tratě Chrudim - Borohrádek mezi km 19,2 a 22,2
Dvořák, Matěj ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem rekonstrukce železniční tratě Chrudim - Borohrádek mezi km 19,2 a 22,2. Součástí návrhu je zvýšení traťové rychlosti, úprava geometrických parametrů koleje, návrh skladby železničního svršku a pražcového podloží, odvodnění a rekonstrukce železničních přejezdů a nástupišť.
Rekonstrukce železniční tratě Chrudim - Borohrádek mezi km 19,2 a 22,2
Dvořák, Matěj ; Sobotka, Lukáš (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem rekonstrukce železniční tratě Chrudim - Borohrádek mezi km 19,2 a 22,2. Součástí návrhu je zvýšení traťové rychlosti, úprava geometrických parametrů koleje, návrh skladby železničního svršku a pražcového podloží, odvodnění a rekonstrukce železničních přejezdů a nástupišť.
Návrh rekonstrukce železničních stanic Šternberk a Bohuňovice
Šatánek, Jan ; Brůha, Bohuslav (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Návrh rekonstrukce železničních stanic Šternberk a Bohuňovice obsahuje návrh zvýšení traťové rychlosti v hlavní koleji na nejvyšší možnou hodnotu, návrh rekonstrukce staničních kolejí a výhybek, návrh nových nástupišť splňujících podmínky pro přístup osob s omezenou schopností pohybu a orientace a návrh nového systému odvodnění. Součástí je návrh vhodné skladby železničního svršku a pražcového podloží a návrh konstrukce železničních přejezdů.
Návrh rekonstrukce trati v km 45,7 až 48,7 Hlinsko v Č. - Žďárec u Skut.
Šatánek, Jan ; Burda, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Návrh rekonstrukce trati Hlinsko v. Č. – Žďárec u Skut. v km 45,7 – 48,7 obsahuje návrh zvýšení traťové rychlosti na maximální možnou hodnotu, návrh vhodné skladby železničního svršku a pražcového podloží, návrh optimální konstrukce železničních přejezdů. V zadaném úseku je navržena rekonstrukce zastávek a odvodnění železničního spodku.
Návrh zvýšení traťové rychlosti v úseku Moravské Budějovice - Šumná
Vlachová, Dominika ; Komárek, Jan (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá možností zvýšení rychlosti pro traťový úsek Moravské Budějovice – Šumná. Zvýšení rychlosti je posuzováno se současnými geometrickými parametry koleje, a poté s navrhovanými změnami geometrických parametrů koleje. Navrhované změny však nesmí způsobit výrazné zásahy do tělesa tratě. Dále je také brán ohled na omezení rychlosti v místech železničních přejezdů, kolejových rozvětvení, poloh návěstidel apod.
Návrh optimalizace traťového úseku Častolovice – Solnice v km 9,4 – 11,6
Faltýnek, Petr ; Burda, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Návrh optimalizace traťového úseku Častolovice – Solnice v km 9,4 – 11,6. Návrh zvýšení traťové rychlosti na maximální možnou hodnotu, skladba železničního svršku a návrh typu konstrukce železničních přejezdů. Ve vybraném úseku bude navržena rekonstrukce zastávky Rychnov nad Kněžnou. Návrh rekonstrukce odvodnění.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.