Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Didaktické pomůcky pro venkovní učení prvopočátečního čtení v předslabikářovém období
Trutnovská, Kateřina ; Ronková, Jolana (vedoucí práce) ; Wildová, Radka (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza vstupu žáka do školy, jeho rozvoj prostřednictvím pomůcek při venkovním učení. Práce je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na rozbor dítěte z pedagogické a psychologické strany při vstupu do školy, jeho způsobilost a rozvoj prvopočátečního čtení v předslabikářovém období, prostřednictvím venkovního učení - pomocí pomůcek k tomu určených. Praktická část obsahuje sběr didaktických pomůcek pro venkovní výuku prvopočátečního čtení v předslabikářovém období ověřených v praxi.
Adaptace dětí na prostředí v mateřské škole
OHRAZDOVÁ, Jiřina Sára
Diplomová práce se zabývá procesem adaptace na prostředí v mateřské škole. Teoretické poznatky jsou doplněné o výzkumnou reflexi vlastní zkušenosti autorky s nově nastupujícími dětmi do mateřské školy. V teoretické části je popsán proces adaptace a jeho typické fáze, dále jsou zde rozpracovány determinanty, které ovlivňují úspěšnou adaptaci: pedagogičtí pracovníci, rodiče, připravenost dítěte, samotné prostředí mateřské školy. V práci je realizována případová studie: pozorování 18 dětí nastupujících do mateřské školy ve školním roce 2016/17 a 2017/18 a rozhovory s rodiči nastupujících dětí. Na základě případové studie se diplomová práce zabývá problémy, které během adaptace mohou vzniknout. Vyústěním této práce jsou doporučení pro praxi, a to pro rodiče dětí nastupujících do mateřské školy a pro učitele.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.