Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv sociálních médií na optimalizaci pro vyhledávače
Kmecová, Hana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Kubátová, Eliška (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem sociálních sítí z pohledu jejich vlivu na optimalizaci pro vyhledávače (SEO). Soustředí se na objasnění teoretického rámce principů marketingu ve vyhledávačích. Klade důraz na deskripci klíčových sociálních služeb, které z podstaty své funkcionality můžou mít na řazení výsledků hledání vliv. Některé sociální služby mají vliv i na indexaci nového obsahu ve vyhledávačích. Jsou také důležitou součásti strategie při internetovém reputačním managementu. Část práce je věnována i modernímu pojetí SEO, které se definuje jako marketing nalezitelnosti. Tento koncept nahlíží na sociální sítě jako na internetové služby, kde uživatelé hledají informace. Proto jsou v práci rozebrány i možnosti vyhledávání v sociálních sítích.
Analýza účinnosti linkbuildingových technik
Slavík, Petr ; Mittner, Jan (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Cílem práce je seznámit čtenáře s technikami získávání zpětných odkazů a jejich účinností. První část práce poskytuje ucelený teoretický základ definující základní pojmy z oblasti SEO, vyhledávačů a zpětných odkazů. Dále je čtenář seznámen s konkrétními technikami získávání zpětných odkazů. Tyto techniky jsou rozděleny do dvou skupin podle toho, zda k získávání odkazů využívají sociálních služeb a aktivity návštěvníků či nikoliv. Účinnost jednotlivých metod z hlediska získávání návštěvnosti a vlivu na pozice ve výsledcích vyhledávání je dále determinována experimentem, který je prezentován v praktické části. V závěru práce je provedeno shrnutí výhod a nevýhod jednotlivých technik, stejně jako obou skupin jako celků. Hlavním přínosem této práce je poskytnutí aktuálních empiricky ověřených informací o účinnosti jednotlivých metod získávání zpětných odkazů. Práce přispěje k prohloubení znalostí SEO specialistů i správců webových stránek, kterým pomůže k efektivnějšímu provádění jejich práce a zároveň k úspoře klientových prostředků.
Tvorba a propagace webových stránek
Stránská, Eva ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Němečková, Klára (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současného stavu vytvořených webových stránek artbuilding.cz a návrh vhodné strategie pro budování jejich návštěvnosti. V úvodu bakalářské práce je popsán rostoucí trend ve využívání Internetu a internetové reklamy, který podtrhuje stále větší význam webové prezentace jako prostředek zviditelnění se v online prostředí. V další části je charakterizován internetový marketing, spolu s členěním online marketingových nástrojů. V této souvislosti se bakalářská práce zaměřuje především na možnosti webových stránek. Proto je zde také z pohledu internetového marketingu popsán návrh webu, včetně popisu jednotlivých forem jeho propagace. V navazující části jsou uvedeny informace z provedené komplexní analýzy webových stránek a jejich aktuálního stavu. Analýza je rozdělena do jednotlivých částí, které vždy obsahují detailní popis konkrétní analýzy, včetně postupu jejího provedení a následného vyhodnocení spolu s doporučením.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.