Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Působení značky JUPÍK na její cílovou skupinu
Klímová, Denisa ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Fiala, Tomáš (oponent)
Práce se věnuje značce dětských nápojů JUPÍK a jejímu působení na cílovou skupinu. První kapitola představuje základní marketingové pojmy, definuje značku a její budování. Druhá kapitola shrnuje problematiku marketingové segmentace trhu se zaměřením na dětského spotřebitele a popisuje principy marketingového výzkumu. Ve třetí kapitole je představena značka JUPÍK a její marketingová strategie, čtvrtá a pátá kapitola se zabývá vlastním marketingovým výzkumem a jeho výsledky. Cílem tohoto výzkumu bylo analyzovat postoj dětských spotřebitelů ke značce a na základě těchto zjištění navrhnout změny do budoucna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.