Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti Vitana,a.s.
Šafaříková, Petra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kovářová, Irena (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Vitana při uvedení řady Natur na český trh a jejím cílem bylo navržení vylepšení této strategie tak, aby došlo ke zlepšení stávajícího postavení řady Natur. V úvodní teoretické části jsou rozebrány základní marketingové pojmy nutné k pochopení části praktické. Dále práce pojednává obecně o značce Vitana, jejím produktovém portfoliu a postavení v rámci konkurence. Stěžejní část je věnována uvedení řady Natur na český trh, analýze její současné situace a vlastnímu výzkumu. V závěru jsou uvedeny výsledky výzkumu spolu s doporučeními a návrhy na vylepšení marketingové strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.