Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zhodnocení systému řízení reklamní firmy
KOSÍKOVÁ, Veronika
V BP se zabývám problematikou systému řízení v reklamní firmě. Hlavním cílem bylo zhodnocení současného systému řízení a také návrh na možný rozvoj firmy. Dílčím cílem bylo navržení motivačního programu a systému odměňování pro pracovníky této firmy. V BP jsem využila několik metod - SWOT analýza - pro určení slabých a silných stránek této firmy, Porterovu analýzu, analýzu vnějšího prostředí i analýzu odvětví. Na základě provedených analýz byla pro firmu navržena určitá doporučení, které by pro firmu do budoucna měly velký přínos a zajistily by její konkurenceschopnost.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.