| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
Konkurenční strategie společnosti Garnea a.s.
Baštýř, Václav ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Sieber, Patrik (oponent)
Společnost Garnea a.s. prošla během posledního roku několika zásadními změnami. Jedná se především o změnu trhu, na který se společnost až doposud zaměřovala, a o změnu značky základního prodejního sortimentu. Navíc společnosti Garnea a.s. v posledních letech klesal jak obrat, tak zisk. Z tohoto důvodu je hlavním cílem této práce definovat novou strategii, která by brala v potaz zmíněné změny a zároveň efektivně řešila problémy, se kterými se společnost potýká. Pro tento účel byla vypracována analýza společnosti. Analýza tržního segmentu obsahuje jasnou charakteristiku trh a hlavních skupin zákazníků. Analýza konkurenčního prostředí poskytuje základní informace o hlavních konkurentech na lokální i národní úrovni, vyzdvihuje jejich silné a slabé stránky a zmiňuje cíle, kterých tyto společnosti hodlají dosáhnout. Na základě všech těchto informací a s ohledem na současné i budoucí možnosti společnosti je formulována nová konkurenční strategie. Tato si klade za cíl dosáhnout lepší pozice na trhu.
|
| |
| |