Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Personální marketing Hewlett-Packard, s. r. o.
Fiedlerová, Tereza ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Barcalová, Marcela (oponent)
Předmětem diplomové práce "Personální marketing Hewlett-Packard, s.r.o." je analýza uplatnění personálního marketingu v podniku a vnímání značky společnosti mezi studenty/čerstvými absolventy vysokých škol a návrh na zlepšení činností v jednotlivých oblastech řízení lidských zdrojů. Teoretická část se zaměřuje na jednotlivé činnosti personálního marketingu podniku. Praktická část je zaměřena na analýzu stavu personálního marketingu ve společnosti. V závěru jsou navržena doporučení pro řešení zjištěných problémů a nedostatků.
Personální marketing společnosti ČSOB zaměřený na studenty a absolventy vysokých škol
Zezulová, Lucie ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Lukeš, Martin (oponent)
Tématem diplomové práce je personální marketing zaměřený na studenty a absolventy vysokých škol. Teoretická část popisuje roli personálního marketingu v řízení lidských zdrojů a přibližuje jeho význam v období ekonomické krize. Dále jsou v této části zmapovány současné trendy v této oblasti. Praktická část analyzuje aktivity personálního marketingu společnosti ČSOB a představuje výsledky výzkumu, jež zjišťoval očekávání a postoje studentů a absolventů Vysoké školy ekonomické v souvislosti s jejich prvním zaměstnáním. Na základě zjištěných informací jsou definovány oblasti, na které by se měla společnost ČSOB při získávání a stabilizaci studentů a absolventů vysokých škol zaměřit.
Personální marketing společnosti TESCO STORES a.s.
Řídká, Klára ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Diplomová práce popisuje hlavní aspekty personálního marketingu, jeho cíle, úkoly, nástroje a význam pro zaměstnavatele. Pozornost je věnována i nejnovějším trendům a přístupům, které společnosti v personálním marketingu v současnosti uplatňují. Aplikační část přibližuje fungování personálního marketingu ve vybrané společnosti Tesco Stores ČR a.s. a seznamuje s výsledky výzkumu změřeného na názory a postoje lékárníků a studentů farmacie na výběr zaměstnavatele. Cílem diplomové práce je zhodnocení personálního marketingu ve společnosti Tesco Stores ČR a.s. a na základě výsledků výzkumu navržení vhodné strategie získávání zaměstnanců do lékáren společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.