Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Personální marketing se zaměřením na získávání absolventů
Solovská, Petra ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Eger, Ludvík (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem personálního marketingu v oblasti získávání absolventů. V teoretické části objasňuje pojmy personální marketing, jeho prvky, nástroje a dělení, dále se věnuje personálnímu marketingu v kontextu sociálního systému organizace a zaměřuje se na specifika skupiny absolventů. Empirická část zkoumá, proč je pro organizace důležité získávat absolventy, které metody personálního marketingu zaměřeného na získávání absolventů k tomu využívají, jaká je strategie personálního marketingu v oblasti získávání absolventů a zda organizace vnímají nějaké nedostatky v dosahování strategie personálního marketingu zaměřeného na získávání absolventů. Cílem práce je specifikovat zaměření personálního marketingu v oblasti získávání absolventů. Empirická část práce byla zpracována jako kvalitativní výzkumné šetření a bylo zjištěno několik zajímavých závěrů. Strategií personálního marketingu v oblasti získávání absolventů je stát se v očích studentů, budoucích absolventů, vyhledávaným zaměstnavatelem a budovat si tak pověst dobrého zaměstnavatele. K naplnění svých cílů v oblasti personálního marketingu zaměřeného na získávání absolventů používají organizace různé metody, mezi které nejčastěji patří veletrhy a workshopy. Pro organizace je důležité získávat absolventy například proto, že jsou...
Personální marketing
Taubenhanslová, Marcela ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Diplomová práce přibližuje význam personálního marketingu pro zaměstnavatele a jeho hlavní cíle a specifika v porovnání s "klasickým" marketingem. Úspěšné využívání personálního marketingu v podnikové praxi by se mělo opírat o znalost zájmů a očekávání jednotlivých skupin uchazečů na trhu práce. Cílem této diplomové práce je zejména identifikovat základní faktory získávání absolventů vysokých škol na českém trhu práce a prostřednictvím provedeného výzkumu mezi různými skupinami uchazečů na trhu práce zjistit případné odlišnosti v očekávání absolventů vysokých škol ve srovnání s ostatními účastníky trhu práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.